اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

شکست حصر سوسنگرد تجلی پیروزی ایمان بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: شکست حصر سوسنگرد در ابتدای دوران دفاع مقدس تجلی پیروزی ایمان و تکلیف‌گرایی رزمندگان اسلام بود.

شکست حصر سوسنگرد تجلی پیروزی ایمان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جلسه بزرگداشت حماسه عظیم شکست حصر سوسنگرد و نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در این عملیات اظهار کرد: ولایت محور اصلی در اجرای تمام برنامه‌ها است.

وی به حمله دشمن به مقام ولایت اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال تفرقه بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اکبرزاده خواستار پخش فیلم دوران دفاع مقدس به‌ویژه شکست حصر سوسنگرد برای نسل جوان شد و تصریح کرد: ویژه‌نامه حصر سوسنگرد باید بین نخبگان جامعه توزیع شود.

معاون استاندار گیلان ولایت و رهبری را راه نجات کشور خواند و ابراز کرد: اسناد و مدارک نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و امروز نقش کلیدی در پیشرفت و موفقیت جامعه دارند.

وی شکست حصر سوسنگرد را تجلی پیروزی ایمان و تکلیف‌گرایی نامید و بیان کرد: تبلیغات محیطی تلنگری برای پاسداشت ارزش‌ها در جامعه است.

*نقش مقام معظم رهبری در وحدت جامعه برجسته است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جلسه مذکور به نقش راهبردی و تعیین کننده مقام معظم رهبری در شکست حصر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: نقش مقام معظم رهبری در وحدت و همدلی جامعه در مقاطع مختلف برجسته است.

احمد اسماعیلی هدایت جنگ‌های چریکی در روزهای نخست دفاع مقدس را از تلاش‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در طراحی عملیات‌های دفاع مقدس حضور فعال داشتند.

وی مقابله با سیاست‌های خائنانه بنی‌صدر و تبیین ابعاد سیاسی جنگ تحمیلی در عرصه بین‌المللی را از تلاش‌های مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در دوران دفاع مقدس از جبهه‌های جنوب و غرب کشور بازدید می‌کردند.

اسماعیلی حمایت و پشتیبانی از گروه‌های معارض عراقی و تقویت نقش مردم در جبهه‌های جنگ را از جمله تدابیر مقام معظم رهبری برشمرد.

به گزارش فارس، شکست حصر سوسنگرد با درایت مقام معظم رهبری در 26 آبان سال 59 توسط رزمندگان اسلام انجام شد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول