اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس از هر نظر ویژه بود

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس از هر نظر ویژه بود.

لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس از هر نظر ویژه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان داوود غیاثی‌راد، در مراسم نخستین گردهمایی رزمندگان لشکر ویژه شهدا در همدان اظهار داشت: لشکر ویژه شهدا به دلیل توانمندی‌های زیاد در حوزه‌های مختلف ویژه نام گرفت.

وی گفت: لشکر ویژه شهدا در ابتدا تیپ بود که به دلیل افزایش تعداد رزمندگان و توانمندی بالاتر از ویژگی‌های یک لشکر با عنوان لشکر ویژه شهدا نام گرفت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان که خود نیز مدتی در این لشکر حضور داشت، افزود: در این راستا کتاب‌نامه‌ای در خصوص شهید کاوه و شهید قمی تهیه و در آن یادی از شهید گنجی در لشکر ویژه شهدا کرده‌ام.

وی بیان داشت: لشکر ویژه شهدا از سه لحاظ رزمندگان حاضر در لشکر، سازمان و عملیات‌های خاص ویژه نام گرفت ضمن اینکه اعضای لشکر از سراسر کشور در کردستان حاضر شدند و بیشتر فعالیت‌های خود را در کوهستان انجام می‌دادند به همین دلیل این لشکر به انجام عملیات‌های چریکی و پارتیزانی در کوهستان مسلط بودند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در ادامه فعالیت‌های عوامل اجرایی گردهمایی رزمندگان لشکر ویژه شهدا و اطلاع‌رسانی به رزمندگان این لشکر از سراسر کشور را خوب ارزیابی کرد و افزود: برگزار کردن این گردهمایی وحدت خوبی برای نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول