اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خارک:

نوجوانان باید دنباله‌رو شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه خارک گفت: دانش‌آموزان نسل کنونی هم باید دنباله رو راه شهدای دانش‌آموز دوران دفاع مقدس باشند.

نوجوانان باید دنباله‌رو شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام علی قادری صبح امروز در مراسم رهروان شهید فهمیده خارک با اشاره به زیبایی‌های خلق شده توسط دانش‌آموزان بسیجی در زمان جنگ اظهار داشت: باید با پیروی از آرمان‌های شهدای دانش‌آموز در مسیر خدمت به نظام و تعالی آن گام برداریم.

وی افزود: کار ماندگار مثل شهادت رمزش اخلاص است و باید در کارهایمان اخلاص همراه با ایمان به خدا باشد تا جاوید شود وگرنه کارهای مادی ناپایدار و همیشگی نیست و در طول زمان کهنه می‌شود.

قادری بیان کرد: کار با اخلاص مثل گذشتن از جان است که تا پایان تاریخ و نسل‌های بعد نیز ماندگار می‌ماند.                                                                                                                                                پیش از این مراسم، زیارت عاشورا در جوار شهدای امامزاده میرمحمد خارک برگزار شد.

در این مراسم فرماندهی و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خارک و رئیس و معاونان ادراه آموزش و پرورش و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از دانش‌آموزان با لباس فرم بسیج دانش‌آموزی شرکت داشتند.

در ادامه تمام مدعوین با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای خارک ادای احترام کردند.

مراسم رهروان شهید فهمیده صبح امروز در سالن سینما تربیت اداره آموزش و پرورش جزیره خارک با حضور رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش خارک، فرماندهی و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان نظامی و اداری جزیره برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول