اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

ستاد بزرگداشت آزادسازی حصر سوسنگرد تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: ستاد بزرگداشت هفته شکست حصر سوسنگرد از بیست و ششم آبان‌ ماه جاری به مدت یک هفته برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد.

ستاد بزرگداشت آزادسازی حصر سوسنگرد تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، داود غیاثی‌راد اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی حصر سوسنگرد ستادهای بزرگداشت این مناسبت در سراسر کشور تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ستاد بزرگداشت در استان همدان فعال شده و برنامه‌های ابلاغی از مرکز برای بزرگداشت این روز حماسی در این استان بررسی و مهیای اجرا می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: سرباز شهید سبحانی از شهدای ملی در آزادسازی حصر سوسنگرد است که در زمان مرخصی خدمت وقتی می‌شنود که دشمن بار دیگر به خاک شهر و وطنش تجاوز کرده همراه با تعدادی از اقوام وارد صحنه می‌شود و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.   

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان در نوع خود در کشور بی‌نظیر است اعلام داشت: پیشنهاد کردیم نماد سرباز را که شهید سبحانی در بخش بازسازی نقش نیروی انتظامی در موزه دفاع مقدس همدان است، احداث شود.

غیاثی‌راد اعلام داشت: اطلاع‌رسانی و اقداماتی در خصوص شناساندن این سرباز داوطلب شهید در تمام مراکز فرهنگی کشور صورت می‌پذیرد تا به فضل پروردگار و به همت ایثارگران ناجا و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جایگاه سرباز در کشور رفیع باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهید فهمیده نماد دانش‌آموز بسیجی، شهیده سهامخیان دختر 12 ساله دوره راهنمایی که به سمت دشمنان سنگ پرتاب می‌کرد نماد دانش‌آموزان هستند و اکنون نیز شهید سبحان به عنوان سمبل سربازان کشور معرفی می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پایان اعلام داشت: شهید سبحانی به عنوان سرباز نمونه ملی در ناجا معرفی شده است که در هفته بزرگداشت شکست حصر سوسنگرد از خانواده او تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول