اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پیام نور از دانشگاه‌های تاثیرگذار در توسعه علمی کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر به یکی از دانشگاه‌های تاثیرگذار در توسعه علمی کشور تبدیل شده است.

پیام نور از دانشگاه‌های تاثیرگذار در توسعه علمی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه پیام نور وظیفه سنگینی در زمینه ارتقای علمی، آموزشی و فرهنگی جامعه بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه با رشته‌های متعدد و متنوع واحدهای فعالی را در کشور دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این دانشگاه در ابعاد مختلف در حال حاضر به نحو مطلوبی پیشرفت دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تشکیلات دانشگاه پیام نور در آغاز فعالیت خود ناامید کننده بود، افزود: اما با فعالیت‌های انجام شده توسط این دانشگاه در حال حاضر به یکی از دانشگاه‌های تاثیرگذار در توسعه علمی کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دانشگاه پیام نور استان زنجان قابل توجه و قابل تقدیر است، یادآور شد: در استان زنجان این فعالیت‌ها به نحو مطلوبی دنبال می‌شود.

*تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان

رئوفی‌نژاد از تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد و گفت: از 40 واحد دانشگاهی فعال در استان زنجان 10 واحد توسط دانشگاه پیام نور ایجاد شده است.

وی ارتباط تنگاتنگ دانشجویان با دانشگاه را از مزیت‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه از بسیاری از آسیب‌های فرهنگی مصونیت دارند.

استاندار زنجان از اجرای 60 پروژه عمرانی توسط دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد و افزود: فعالیت‌های عمرانی دانشگاه موجب توسعه بخش‌های مختلف این دانشگاه در ابعاد کمی و کیفی شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این 60 پروژه در سطح استان زنجان فعال است، افزود: دانشگاه پیام نور در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی گام‌های مطلوبی را برداشته است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: این دانشگاه در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه با تلاش و جدیت لازم اجرا می‌شود، افزود: جذب دانشجویان بومی از دیگر موفقیت‌های این دانشگاه است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول