اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی:

ترانزیت داخلی آذربایجان‌غربی به 14 هزار تن رسید

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: هفت ماه نخست امسال ترانزیت داخلی آذربایجان‌غربی به 14 هزار و 405 تن رسیده است.

ترانزیت داخلی آذربایجان‌غربی به 14 هزار تن رسید

میرهاشم سید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفت ماه نخست امسال 14 هزار و 405 تن ترانزیت داخلی از طریق گمرکات انجام گرفته است که ارزش دلاری این میزان ترانزیت داخلی انجام گرفته 71 میلیون و 505 هزار و 950 دلار است.

وی با اشاره به آمار مدت زمان مشابه سال گذشته گمرکات استان در این زمینه، تصریح کرد: در مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد ترانزیت داخلی 44 هزار و 882 تن کالا هستیم.

سیداحمدی با اشاره به ارزش دلاری این میزان ترانزیت داخلی، افزود: ارزش دلاری این میزان کالای ترانزیت شده 87 میلیون و 748 هزار و 379 دلار است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار مقایسه‌ای در ارتباط با تغییرات ترانزیت داخلی، خاطرنشان کرد: از نظر وزنی شاهد رشد 68 درصدی میزان ترانزیت داخلی هستیم.

سیداحمدی با اشاره به میزان این تغییرت از نظر ارزش دلاری، گفت: در این راستا شاهد کاهش 19 درصدی ترانزیت داخلی از نظر ارزش دلاری هستیم.

وی ترانزیت داخلی و خارجی را گام موثری در راستای کاهش قاچاق کالا عنوان کرد و اظهار داشت: گسترش ترانزیت داخلی و خارجی می‌تواند ما را در کاهش میزان قاچاق کالا کمک کند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول