اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام نور اصفهان خبر داد

اجرای تفکیک جنسیتی در 500 کلاس درس دانشگاه پیام نور اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: در بیش از 500 کلاس درس دانشگاه پیام نور این استان تفکیک جنسیتی صورت گرفته است.

اجرای تفکیک جنسیتی در 500 کلاس درس دانشگاه پیام نور اصفهان

رضا مختاری امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردستان با بیان اینکه این دانشگاه با وجود بیش از 100 هزار دانشجو در 44 مرکز و واحد دانشگاهی یکی از گسترده‌ترین مراکز دانشگاهی در سطح استان است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 95 درصد دانشجویان این دانشگاه بومی هستند که مشکلات دیگر دانشگاه‌ها از قبیل خوابگاه‌ها و آسیب‌های اجتماعی را ندارند.

وی به تلاش در جهت حرکت به سمت توسعه رشته‌های علوم پایه و فنی مهندسی در دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و افزود: در سال جاری 38 رشته فنی مهندسی و هنر به رشته‌های کارشناسی استان افزوده شده است.

معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان به راه اندازی کتابخانه دیجیتال با حدود بیش از 60 هزار جلد کتاب اشاره و اظهار کرد: حدود 700 نفر از دانشجویان کارشناسی استان به دوره‌های کارشناسی‌ ارشد راه یافته‌اند.

معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان به اعزام بیش از 3 هزار دانشجو به اردوی راهیان نور در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس اشاره نمود و گفت: تاکنون بیش از 15 کرسی آزاداندیشی با موضوعات حجاب و عفاف، روابط دختر و پسر و روابط ایران و آمریکا و غیره در مراکز و واحدهای این دانشگاه برگزار شده است.

مختاری به تهیه و توزیع بیش از 20 هزار لوح فشرده با موضوع حجاب و عفاف ویژه دانشجویان دختر جدیدالورود استان اشاره کرد و افزود: در نیمه نخست امسال حدود 2 هزار نفر از دانشجویان در سطح استان وام دانشجویی دریافت نموده‌اند.

وی به راه‌اندازی پژوهشکده فناوری‌های نوین با پنج رشته تخصصی نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، فناوری هسته‌ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات و حیطه علوم انسانی اشاره نمود و گفت: دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیش از 10 مرکز علمی تحقیقاتی و دانشگاهی، تفاهم‌نامه‌های علمی و تحقیقاتی منعقد نموده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول