اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه مطرح کرد

راه‌اندازی هفت پایگاه قهرمانی در کشور/آمادگی 11 کشور برای برگزاری اردو در ایران

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه گفت: قهرمانی‌های ورزشکاران ما در عرصه جهانی و بین‌المللی بر ابهت ایران افزوده است و ورزش خود بهترین شایستگی‌های ما را می‌تواند بروز و ظهور دهد.

راه‌اندازی هفت پایگاه قهرمانی در کشور/آمادگی 11 کشور برای برگزاری اردو در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد علی صبور عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اردبیل اظهار داشت: ما در رشته‌های مختلف ورزشی از قابلیت‌های مطلوب برخوردار هستیم که در المپیک و پارالمپیک نمود و نشانه‌ای از این افتخارآفرینی‌ها را نشان دادیم.

وی با اشاره به گرایش ورزشکاران و علاقمندان به رشته‌ها به صورت تخصصی در روی آوردن به تمرینات مستمر تصریح کرد: ورزش قهرمانی و در کنار آن اهمیت دادن به ورزش همگانی می‌تواند جوانانمان را در برهه‌های مختلف به بالاترین مقام‌ها و شایسته‌ترین رتبه‌ها برساند به شرط آن که بتوانیم از این قابلیت‌ها استفاده کنیم.

صبور با یادآوری اینکه در رشته ورزش سه‌گانه هدف‌گذاری و سیاست اصلی ما راه‌اندازی پایگاه‌های قهرمانی می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این زمینه و در سطح کشور در تلاش هستیم تا هفت پایگاه قهرمانی را راه‌اندازی کنیم تا یک بستر و زمینه خوبی برای تقویت مبانی ورزشی آن هم در حوزه تخصصی به وجود آید.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: استان اردبیل از مستعدترین استان‌های کشور در رشته‌های ورزشی قدرتی و همچنین سه‌گانه است که سعی می‌کنیم یکی از پایگاه‌ها را در این استان راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه در تقویت ورزش‌های سه‌گانه سیاست‌گذاری‌ها به سمت معرفی استعدادها و توانمندی‌ها است، بیان کرد: در یک حرکت تقویت سعی می‌کنیم هیئت‌های استانی را با کمک‌های مالی مورد حمایت همه‌جانبه قرار دهیم و کمبود اعتبارات ورزشی که گریبانگیر ما شده، برطرف کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه از احداث مجموعه‌های ورزشی برای استفاده از قهرمانان داخلی و ایجاد ارتباطات بین‌المللی در قالب باشگاه‌ها و پایگاه‌ها خبر داد و یادآور شد: بیش از 11 کشور دنیا برای برگزاری اردوهای مختلف در ایران اعلام آمادگی کردند که ما نیز آمادگی داریم در این زمینه تعامل نزدیکی با آنها برقرار کنیم.

صبور یکی از سیاست‌گذاری‌های این فدراسیون را نگاه به ظرفیت استان‌ها در ظهور و بروز قهرمان ملی و گرایش به فضاهای ورزشی در جهت سالم‌سازی افراد جامعه اشاره کرد و ادامه داد: این فضاسازی‌ها و ایجاد شرایط سبب می‌شود تا ما در بحث سرمایه‌گذاری بتوانیم اهدافمان را محقق کنیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: با انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش‌های سه‌گانه در استان اردبیل در حقیقت از برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری حمایت می‌کنیم و اجازه می‌دهیم تا استان‌ها بتوانند برنامه‌ریزی‌های میان مدت و بلند مدتی را در مسیر قهرمانی‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با بیان اینکه سیاست این اداره کل تقویت رشته‌های تخصصی و احداث سالن‌های طبقاتی و سالن‌های اختصاصی برای رشته‌های مختلف است، افزود: ما تاکنون در چند رشته خانه تخصصی را راه‌اندازی کردیم و سعی می‌کنیم چندین خانه رشته‌های ورزشی را نیز دایر کنیم.

احد پازاج تصریح کرد: با حمایت استاندار و جذب کمک‌های بخش خصوصی و حامیان مالی و خیرین عرصه ورزش برخی از نارسایی‌های مالی هیئت‌های ورزشی برطرف می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما نگاه عادلانه به تمام رشته‌های ورزشی داریم و سعی می‌کنیم با این نگاه رشته‌های مختلف را تقویت کنیم و به توسعه و بالندگی رشته‌ها و ورزشکاران کمکی مؤثرتر داشته باشیم.

در پایان این مراسم شهریار احمدزاده به عنوان رئیس هیئت ورزش سه‌گانه استان اردبیل انجام شد.

انتهای پیام‌/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول