اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم:

پیکارهای نجات غریق و غواصی قهرمانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم گفت: ورزشکاران قمی این رشته برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی نجات غریق و غواصی کشور در پیکارهای انتخابی به رقابت می‌پردازند.

پیکارهای نجات غریق و غواصی قهرمانی قم برگزار می‌شود

محمدعلی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای انتخابی نجات غریق و غواصی قم با هدف شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور با شرکت تمام مدعیان برگزار می‌شود تا تیم منتخب را از این رقابت‌ها شناسایی کنیم. 

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود مسابقات انتخابی را این هفته برگزار کنیم، اما برگزاری این رقابت‌ها با یک هفته تأخیر به روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه موکول شد تا در این روز با برگزاری این رقابت‌ها، چهره ورزشکاران برتر نجات غریق و غواصی قم مشخص شود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پیکارهای قهرمانی کشور همچون سال‌های گذشته برگزار می‌شود در نظر داریم تیمی متشکل از برترین‌های استان را به این رقابت‌ها اعزام کنیم تا با کسب مقام و عنوان همراه باشد.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر رقابت‌های نجات غریق و غواصی قهرمانی کشور با شرکت برترین‌های این رشته برای قم نیز نتایج خوبی به دنبال داشته است و در واقع با وجود اینکه زیاد پر سر و صدا نبوده‌ایم اما با کسب موفقیت برای نمایندگان قم همراه بود.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم در ادامه بیان کرد: هیئت نجات غریق و غواصی استان قم همانند بسیاری از هیئت‌های ورزشی در مناسبت‌های مهم سال مسابقات و برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی متنوعی را برنامه‌ریزی می‌کند و از این به بعد رقابت‌های استانی در اولویت مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت ورزشی خواهد بود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های مهم هیئت نجات غریق و غواصی استان قم برگزاری مسابقات قهرمانی رشته نجات غریق استانی است که در مناسبت‌هایی مانند فتح خرمشهر، هفته دولت، هفته دفاع مقدس، هفته تربیت بدنی و دهه فجر در دو بخش مردان و بانوان برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه هر سال کلاس‌ بازآموزی برای ناجیان غریق برگزار می‌شود اظهار کرد: هدف دوره‌های بازآموزی ناجیان غریق بالا بردن سطح آمادگی ناجیان غریق است و ناجیان غریق در این دوره توجیهی آموزش‌های امدادرسانی را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول