اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

فهرج نیاز بیشتری به برنامه‌های فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: بخش کمتر توسعه یافته نگین کویر این شهرستان نیاز بیشتری به برنامه‌های فرهنگی دارد و امیدواریم شعبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش راه‌اندازی شود.

فهرج نیاز بیشتری به برنامه‌های فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین عصر امروز در نشست بررسی مشکلات فرهنگی این شهرستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با اشاره به مشکلات فرهنگی در این شهرستان خواستار راه‌اندازی شعبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش نگین کویر شد.

وی با بیان اینکه بخش کمتر توسعه یافته نگین کویر نیاز بیشتری به برنامه‌های فرهنگی دارد، کمبود نیروی انسانی را از مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرج بیان کرد.

زین‌الصالحین اظهار داشت:  تاکنون اقدامات مناسب فرهنگی در این شهرستان انجام شده است و مردم فهرج از برنامه‌های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استقبال چشمگیری داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در زمینه تامین نیروی انسانی، فضای مناسب اداری و تخصیص اعتبارات فرهنگی قول مساعد داد و گفت: اجرا و توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق کمتر توسعه از اولویت کاری اداره کل ارشاد اسلامی استان است.

احمد سعیدی تصریح کرد: ما برای انجام فعالیت فرهنگی در مناطق محروم توجه خاص داریم و مانند سال گذشته برای راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در این شهرستان مشارکت می‌کنیم.

وی بر راه‌اندازی برنامه‌های فرهنگی و دینی همراه با شادی و نشاط در این شهرستان تاکید کرد و افزود: از مؤسسه‌های قرآنی که دارای مجوز باشند، حمایت می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول