اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

4 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تبریز لغو مجوز شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از لغو مجوز فعالیت 4 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان تبریز خبر داد.

4 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تبریز لغو مجوز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لغو پروانه بهره‌برداری این دفاتر، در راستای تشدید اقدامات نظارتی بر نحوه فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: به استناد مواد 20 و 31 آیین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی این چهار دفتر، نسبت به ابطال پروانه‌های بهره‌برداری آنها اقدام کرده است.‌

محمدی با اشاره به فعالیت 198 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع گردشگری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح کشور برای تحقق تعهدات ورود گردشگر خارجی به کشور، تمام اصناف و بخش‌های وابسته به این صنعت از جمله دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازوهای دولت مورد نظارت و بازرسی‌های دقیق و سختگیرانه قرار گرفته‌اند.

عضو شورای مشورتی گردشگری کشور با اشاره به تدوام نظارت‌ها در راستای تشدید اقدامات نظارتی بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، بر لزوم توجه دفاتر به کیفیت، سطح کار‌آیی و رعایت مقررات تاکید کرد.

محمدی با اشاره به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری لغو امتیاز شده استان یادآور شد: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سپید گشت، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مهرنورد آسیا، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آریا گشت شمال‌غرب و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری جهان پرواز سپهر اسامی چهار شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری لغو مجوز شده تبریز را تشکیل می‌دهند.

محمدی در پایان با اشاره به فعالیت‌های برخی از افراد به صورت غیرمجاز در سه استان از عموم مردم درخواست کرد تا برای خرید تورهای گردشگری  به دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی استان مراجعه کنند و در صورت نیاز یا مشاهده هرگونه تخلف و بروز مشکل در رابطه با عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و طرح مشکلات خود با شماره تلفن 04115546040 تماس گرفته یا به معاونت گردشگری این سازمان واقع در خانه حیدرزاده، پشت عمارت شهرداری تبریز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول