به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزار سالمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی بیمه ایران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش و همت مدیریت بیمه استان اردبیل انجمن صنفی تعامل مثبت و سازندهای را با نمایندگیها و شرکتها و شبکههای فروش داشته و سعی میکرد در رفع مشکلات آنها دوشادوش سایر نهادها اقدامی مثبت و سازنده انجام دهد.
وی با اشاره به اهمیت بیمه و جایگاه 77 ساله بیمه ایران به عنوان یک برند و نشان برتر خاطرنشان کرد: 77 سال فعالیت بیمه ایران نشانگر مشتریمداری و اعتماد مردم ایران به این مجموعه است که سبب شده در سایه آن شایستهترین تدبیرها به کارگیری شود تا بیش از گذشته بتوانیم رضایت مشتریان را فراهم آوریم.
دبیر انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل یادآور شد: ما هم اکنون پنج شبکه فروش نمایندگی حقوقی داریم که خود اینها نیز دفاتر فرعی دارند که درفروش بیمهنامههای مختلف فعالیت میکنند.
سالمی گفت: در مجموع در سطح استان اردبیل بیش از 20 شبکه فروش فعالیتی مستمر و مطلوب دارند که در فروش و صدور بیمهنامههای متنوع یاریگر شرکت بیمه ایران در استان اردبیل هستند که یکی از شرکتهای کارآمد و با نگاه ویژه به جلب رضایت مردم است.
این مسئول از ارائه خدمات بیمهای نظیر شخص ثالث، بدنه، صدور بیمهنامههای عمر و زندگی، بیمهنامه مسئولیت کارفرمایی ساختمان، پزشکان، اموال و اشخاص و ... اشاره کرد و ادامه داد: اینکه بیمه ایران در تمام این حوزهها فعالیتی مطلوب و رو به جلو دارد جایگاه مطلوب بیمه ایران است که توانسته است خدماتی مطلوب و شایسته را ارائه کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر انجمن صنفی بیمه ایران استان اردبیل در پایان سخنان خود بیان داشت: ما در حال حاضر 80 درصد کل سهم بازار و پرتفوی بیمهای کشور را عهدهدار هستیم به طوری که شرکت بیمه ایران توانسته است پیشروتر از سایر شرکتهای بیمهای در ارائه خدمات نوین و مطلوب موفق عمل کرده و سهم خود را به شایستگی ادا کند.
انتهای پیام/ش20/پ3003