اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین هفته لیگ برتر والیبال ایران

پیروزی تیم شهرداری ارومیه برابر باریچ اسانس کاشان

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه در چهارمین هفته لیگ برتر والیبال ایران برابر باریچ اسانس کاشان پیروز شد.

پیروزی تیم شهرداری ارومیه برابر باریچ اسانس کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه در چهارمین هفته لیگ برتر والیبال ایران برابر باریچ اسانس کاشان پیروز شد. 

این بازی که شامگاه یکشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود تیم شهرداری ارومیه به پایان رسید.

شهرداری ارومیه که از حمایت نزدیک به 3 هزار هوادار خود سود می‌برد، ست اول دیدار را بهتر از حریف خود آغاز کرد و 25 بر 22 پیروز شد.

در ست دوم، دو تیم کاملا پایاپای پیش می‌رفتند اما در امتیازات پایانی این ست،‌ تیم باریچ اسانس از شهرداری ارومیه فاصله گرفت و نتیجه ست اول این بار برای باریچ اسانس تکرار شد و آنها 25 بر 22 پیروز شدند.

ست سوم صحنه رقابت تماشایی و نفس‌گیر تیم‌های شهرداری ارومیه و باریچ اسانس کاشان بود، تیم ارومیه در امتیاز 24 می‌توانست با گرفتن یک امتیاز این ست را به سود خود به پایان برد اما کاشانی‌ها این اجازه را به آنها ندادند اما بازیکنان شهرداری ارومیه امتیازات 26 و 27 را پیش از حریف خود کسب کردند و این ست را با نتیجه 27 بر 25 به نفع خود به پایان بردند.

در ست چهارم، اشتباهات فردی بازیکنان تیم باریچ اسانس و سرویس‌های خوب بازیکنان شهرداری ارومیه باعث شد تا تیم میزبان کار سختی برای از پیش رو برداشتن حریف نداشته باشد و 25 بر 16 پیروز شود.

امیر غفور و علیرضا بهبودی از بازیکنان سرشناس حاضر در ترکیب تیم باریچ اسانس کاشان بودند و هدایت این تیم را نیز حسین معدنی،‌ سرمربی سابق تیم ملی برعهده داشت.

دراگان جورجویچ سرمربی تیم شهرداری ارومیه نیز از سعید معروف، ‌علیرضا نادی، بهرام فرید، امیر برزگر، فرهاد پیروت پور،‌احسن الله شیرکوند و علی رشیدی در ترکیب تیم استفاده کرد.

علی رشیدی که در تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز حضور دارد،‌ در ست‌های سوم و چهارم این دیدار بازی زیبا و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و بارها از سوی هواداران ارومیه مورد تشویق قرار گرفت.

نظارت این دیدار را محمدحسن خوشدل و قضاوت آن را حسین پورکاشیان با کمک محسن ترابی برعهده داشت.

تیم شهرداری ارومیه در سه بازی قبلی خود در لیگ برتر،‌ دو شکست برابر میزان خراسان و کاله مازندران و یک پیروزی برابر آلومینیوم بندرعباس را در کارنامه دارد.

تیم شهرداری ارومیه در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، روز چهارشنبه 17 آبان در شهر گنبد به مصاف تیم جواهری این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول