اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودوی قزوین:

چهار جودوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودوی استان قزوین از دعوت چهار جودوکار قزوینی به تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشورمان خبر داد.

چهار جودوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

حمید فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی جودو جوانان و بزرگسالان، رامین صفویه، علیرضا شیری‌نوکنده‌ای، بهزاد محرمی و آرش قربانی به همراه 23 جودوکار دیگر کشورمان به این اردو فراخوانده شدند‌.

وی عنوان کرد‌: این اردو از چهاردهم آبان‌ماه جاری به مدت 9 روز در سالن جودو مجموعه ورزشی کبکانیان تهران آغاز می‌شود و نفرات برتر این اردو جواز حضور در رقابت‌های جودو قهرمانی جهان را که فروردین‌ماه سال 92 برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

فرمانی با اشاره به توانایی‌های چهار جودوکار قزوینی دعوت شده به اردوی تیم ملی تصریح کرد: خوشبختانه جودوکاران استان قزوین در وضعیت آمادگی مطلوبی به سر می‌برند و انتظار می‌رود با توجه به اینکه از تلاش و انگیزه بالایی برخوردار هستند، بتوانند با درخشش خود نظر کادر فنی تیم‌های ملی جودو را برای حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی و رقابت‌های جهانی کسب کنند.

دبیر هیئت جودوی استان قزوین با اشاره به استعداد بالای رامین صفویه در اردوی تیم ملی جوانان کشورمان بیان کرد: این ورزشکار شایسته استان سن پایینی دارد که سال گذشته تیم جودو دانش‌آموزی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزان جهان همراهی کرده است.

وی یادآورشد: بهزاد محرمی از دیگر جودوکاران ارزنده استان در تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان به شمار می‌رود که از سابقه بالایی برخوردار است و انتظار می‌‌رود با شایستگی‌هایی که دارد، بتواند جواز حضور در تیم ملی کشورمان را کسب کند.

فرمانی همچنین با اشاره به اینکه این هیئت ورزشی از علاقه‌مندانی که مایل هستند در این رشته ورزشی فعالیت داشته باشند ثبت‌نام به عمل می‌آورد، افزود: در حال حاضر جودوکاران نونهال و نوجوان قزوینی روزهای فرد و جودوکاران جوان و بزرگسال روزهای زوج در سالن جودو مجموعه ورزشی غدیر قزوین زیر نظر مربیان تمرین می‌کنند‌.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول