اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات جودوی قهرمانی استان قم/

معرفی موفق‌ترین تیم جودو

خبرگزاری فارس: جودوکاران تیم شهدای جنداب با کسب 13 مدال موفق‌ترین تیم رقابت‌های جودوی قهرمانی و انتخابی استان قم لقب گرفتند.

معرفی موفق‌ترین تیم جودو

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با پایان رقابت‌ در اوزان مختلف سه رده سنی مسابقات جودوی قهرمانی استان قم و انتخابی تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور، جودوکاران تیم شهدای روستای جنداب بخش سلفچگان قم به عنوان بهترین تیم این دوره معرفی شدند.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت جودوی استان قم، پیکارهای جودوی قهرمانی شهر قم با شرکت برترین‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان این رشته برگزار شد و طی آن جودوکاران شرکت‌‌کننده در اوزان مختلف برای کسب مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها که به واسطه حضور برترین‌های هر دو رده سنی از جذابیت خاصی برخوردار بود، جودوکاران تیم شهدای جنداب با کسب عنوان نخست بیشتر اوزان این دوره از پیکارها، لقب موفق‌ترین تیم شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

این در حالی است که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، ارفاق وزن برای جودوکاران شرکت‌کننده در پیکارهای رده سنی نونهالان یک کیلوگرم بود و برای مدعیان کسب عناوین برتر در رقابت‌های رده سنی نوجوانان و بزرگسالان دو کیلوگرم در نظر گرفته شد.

مسابقات جودوی قهرمانی استان قم و انتخابی تیم‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور در باشگاه کانون بسیج قم برگزار شد در حالی که به همراه داشتن شناسنامه یا کارت ملی، کارت بیمه ورزشی سال 91 و رضایتنامه ولی با تایید مربی ویژه رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از مدارک مورد نیاز جودوکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بود.

با توجه به اینکه روستای جنداب در رشته ورزشی جودو استعدادهای فراوانی دارد، جودوکاران تیم شهدای جنداب قم در مسابقات قهرمانی استان قم برای چندمین بار درخشیدند و توانستند عناوین ارزنده‌ای را با کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به خود اختصاص بدهند.

در این مسابقات جودوکاران شرکت‌کننده در ترکیب تیم شهدای روستای جنداب بخش سلفچگان قم در مجموع موفق به کسب 13 مدال رنگارنگ شدند که شش مدال آنها رنگ طلایی داشت، پنج مدال نقره بود و دو مدال نیز با کسب مقام سوم به عنوان نشان برنز به دست آمد.

بدین ترتیب محمدقاسم رضاقلی‌گل، محمدحسین مسگران، محمدجواد اسماعیل گل، سیدعلی پیوندی، سیدعلی منفرد و محمدمهدی باقری موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جودو قم شدند در حالی که محمدیاسر رضاقلی‌گل، حسین کبیری‌بربری، امیرحسین تنیده، مسعود نبی گل و مهدی اسماعیل گل نیز نقره‌ای‌های این تیم بودند و ابوالفضل حسنعلی و سیدطاها حسینی صاحب نشان برنز شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول