اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی آمل خبر داد

پرداخت 30 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت‌دیده آملی

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی آمل گفت: حدود 30 میلیارد ریال غرامت به کشاورزانی که دچار خسارت شدند پرداخت شد که 8 میلیارد و 600 میلیون ریال این غرامت مربوط به بخش برنج‌کاری بود.

پرداخت 30 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت‌دیده آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید مجید مهنما صبح امروز در نشست شورای کشاورزی این شهرستان بیان داشت: ما در بخش بیمه کشاورزی به عنوان کارگزار بوده و اجرای قوانین برعهده ماست.

وی افزود: در بخش کشاورزی بیمه بر مبنای هزینه است و کشاورزان باید برای کاهش خسارت در زمان بروز خطرات و خسارات احتمالی محصولات کشاورزی را بیمه کنند.

مهنما با اعلام اینکه 8 هزار و 102 فقره پرونده بیمه برای خسارت از سوی بانک کشاورزی تشکیل شده است، تصریح کرد: تاکنون حدود 30 میلیارد ریال غرامت به کشاورزانی که دچار خسارت شدند پرداخت شد که 8 میلیارد و 600 میلیون ریال این غرامت مربوط به بخش برنج‌کاری بود.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 نفر برای خسارت بخش کشاورزی به بانک کشاورزی مراجعه کردند، اضافه کرد: بیش از نیمی از این پرونده‌ها تائید شده‌اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی آمل اظهار داشت: با توجه به اجرای اصل 44 و خصوصی‌سازی، در بخش بیمه کشاورزی نیز تصمیماتی بر واگذاری به بخش خصوصی گرفته شده و در این بین نظارت بر عهده ما است.

وی با اعلام اینکه در این شهرستان تاکنون 159 طرح با اعتبار 52 میلیارد ریال مصوب شده است، بیان داشت: 142 طرح با ارزش 40 میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول