اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

241 طرح کشاورزی در خوزستان بهره‌برداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طرح‌های آماده بهره‌برداری از 135 طرح در هفته گذشته به 241 طرح افزایش یافت.

241 طرح کشاورزی در خوزستان بهره‌برداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کیخسرو چنگلوایی ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی استان اظهار داشت: تاکنون هفت هزار و 175 طرح به ارزش ریالی 600 میلیارد تومان مصوب شده که از این تعداد شش هزار و 286 طرح،‌ معادل 87 درصد کل طرح‌های مصوب به بانک عامل معرفی شدند و 487 میلیارد تومان معادل 81 درصد اعتبار اولیه طرح‌های معرفی شده به بانک، تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: در این میان، دزفول با 640 طرح، اهواز با 537 طرح، بهبهان با 486 طرح، ایذه با 371 طرح و باغملک با 335 طرح بیشترین آمار طرح‌های مصوب بانکی را تشکیل می‌دهند.

چنگلوایی با بیان اینکه تاکنون 78 درصد تسهیلات پرداخت شده است، اضافه کرد:‌ از این تعداد برای دو هزار و 949 طرح قرارداد منعقد و پرداخت شده که میزان تسهیلات پرداخت شده به آنها نیز بالغ بر 192 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: طرح‌های مصوب کشوری نیز سه هزار و 758 طرح به ارزش بیش از 26 میلیارد تومان هستند.

چنگلوایی با اشاره به پیشرفت صد درصدی عملیات اجرایی 241 طرح توسعه کشاورزی در استان، اظهار داشت: طرح‌های آماده بهره‌برداری از 135 طرح در هفته گذشته به 241 طرح افزایش یافته است، همچنین عملیات اجرایی هزار و 128 طرح مصوب شروع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی مهر، تاکنون خوزستان بیشترین طرح‌های مصوب را در کشور داشته است.

وی سهم خوزستان از اعتبارات کشاورزی را 473 میلیارد تومان اعلام کرد که حدود هفت درصد مجموع اعتبارات کشوری را شامل می‌شود.

چنگلوایی با تاکید بر اینکه این میزان اعتبار با توجه به طرح‌ها و پروژه‌های استان خوزستان و ظرفیت و پتانسیل‌های موجود قطعا کم است، ادامه داد: مقرر شده 15 هزار میلیارد تومان دیگر نیز به کل اعتبار افزوده شود و هر استانی که بتواند زودتر تسهیلات خود را جذب کند، سهمیه دیگری دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول