اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس بانوان خراسان‌رضوی:

پیشرفت تنیس خراسان‌رضوی در گرو سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: مربی تیم آکادمی تنیس حاجبی گفت: پیشرفت ورزش تنیس در خراسان‌رضوی به سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

پیشرفت تنیس خراسان‌رضوی در گرو سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مستانه قدسی که در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان، سکان هدایت تیم آکادمی تنیس حاجبی به عنوان نماینده استان خراسان‌رضوی را برعهده داشت، اظهار کرد: سطح مسابقات لیگ برتر خیلی بالاست و بازیکنان قدرت‌مندی که در کمپ‌های بین‌المللی تنیس مانند دبی و هند، تجربه بازی و تمرین مستمر را دارند، در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: بازیکنان تیم ما تجربه مسابقه نداشتند و تمرینات خیلی کمی را پشت سر گذاشته بودند، اما روز به روز با انجام بازی‌ها بهتر می‌شدند.

مربی تیم آکادمی تنیس حاجبی ادامه داد: در این رقابت‌ها بهناز تعبدی یکی از تنیسورهای زیر 20 سال تیم بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت که با تمرین و حمایت بیشتر آینده خوبی برای او پیش بینی می‌شود.

قدسی عنوان کرد: برای نتیجه‌گیری در این گونه رقابت‌ها باید بیشتر هزینه کرد و از بازیکنانی که تمرینات مسابقه‌ای دارند، استفاده نمود.

تیم آکادمی تنیس حاجبی نماینده خراسان‌رضوی در رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان کشور در دور برگشت این رقابت‌ها که از روز 7 آبان‌ماه آغاز شد در مقابل تیم‌های آکادمی تنیس شیراز، گاز تهران، پردازش‌گران ارومیه و البرز گاز کیش با نتیجه مشابه 5 بر صفر شکست خورد و در جایگاه پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ این رقابت‌ها روز 11 آبان ماه با قهرمانی تیم پردازشگران ارومیه در تهران به پایان رسید.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول