اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس نوین:

غرور کاذب بازیکنان موجب توقف تیم شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس نوین گفت: غرور کاذب بازیکنان در دیدار برابر شهرداری نوین بندرعباس موجب شد تا این تیم تنها یک امتیاز این دیدار را به جمع اندوخته‌های خود بیفزاید.

غرور کاذب بازیکنان موجب توقف تیم شد

حمید حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بازی روز گذشته تیمش در برابر تیم شهرداری نوین بندرعباس اظهار داشت: اطلاعات غلطی در زمینه نوع بازی حریف داشتیم و آنها با سیستم و روش متفاوتی برابر ما صف‌آرایی کردند.

وی افزود: غرور کاذب بازیکنان در این دیدار موجب شد تا این تیم تنها یک امتیاز این دیدار را به جمع اندوخته‌های خود بیفزاید.

حسین‌خانی بیان داشت: همه تیم‌هایی که با فجر کویر رفسنجان مسابقه دارند در هفته بعدی رقابت‌ها به مصاف مس نوین می‌آیند و به دلیل رفاقتی که بین بازیکنان ما و فجر وجود دارد، بازیکنان از آنها در زمینه نوع و شیوه بازی حریفان اطلاعات می‌گیرند و به شکلی آنها را بیشتر از آنالیز و نکات تاکتیکی و فنی کادر می‌پسندند.

وی به بازی تدافعی تیم بندرعباس اشاره کرد و گفت: بازیکنان ما تاکتیک دلخواه کادر فنی را در این دیدار اجرا نکردند و در نهایت با از دست دادن فرصت‌های مکرر نتوانستند به سه امتیاز بازی دست یابند، حریف بازیکنان بلند قامتی داشت اما بازیکنان ما بر خلاف تاکتیک و روند تمرینات این هفته به بازی بلند و سانتر از جناحین روی آوردند و این مسئله به تیم لطمه زد.

وی تصریح کرد: تصور دارم بازیکنان ما در این مسابقه با غرور کاذب و خودخواهی در زمین مسابقه بازی کردند و این مسئله دردسر ساز شد امیدوارم بتوانیم با برتری در دیدار پایانی دور رفت این تساوی خانگی را جبران کنیم.

به گزارش فارس، این دیدار روز گذشته به میزبانی نارنجی‌پوشان و در ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا برگزار شد و در نهایت این تیم میهمان بود که با ارائه یک بازی تدافعی مس نوین را در زمین خودش متوقف کرد و تک امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

تیم شهرداری در نیمه نخست بر روی یک حادثه گل نخست دیدار را به ثمر رسانید اما تلاش شاگردان حمید حسین‌خانی در این دیدار تنها در یک مرحله نتیجه داد و مجتبی موسی‌پور در دقیقه 60 موفق شد تا گل تساوی بخش نوینی‌ها را به ثمر رساند.

مس نوین با تک امتیاز بازی روز گذشته در جدول مسابقات 10 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول