اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه خبر داد

تشکیل 30 فقره پرونده تخلف از واحدهای صنفی بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه گفت: با بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی، 30 فقره پرونده تخلف از این واحدها تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد.

تشکیل 30 فقره پرونده تخلف از واحدهای صنفی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه علی حسن‌زاده صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بشرویه اظهار کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار در دو بخش بازرسی، نظارت، جذب و توزیع کالاهای تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در بخش بازرسی در شش ماهه اول سال جاری، یک‌هزار و 987 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان بشرویه انجام شد که طی این بازدیدها 30 فقره گزارش تخلف به اداره تعزیرات ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده رقمی بالغ بر 65 میلیون و 615 هزار و 330 ریال است. 

حسن‌زاده تصریح کرد: عمده تخلفات این واحدهای صنفی 15 مورد عدم درج قیمت و 14 مورد گران‌فروشی بوده است.

وی عنوان کرد: همچنین 21 مورد گشت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره تعزیرات انجام شده و 25 مورد نیز گزارش خبری از طریق سیستم 124 ثبت شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه یادآور شد: واحد بازرسی در هر سال لیست 37 قلم کالای موجود در انبارهای شهرستان برای جلوگیری از احتکار کالاها را به این سازمان ارسال می‌کند.

حسن‌زاده اعلام وضعیت بازار و تغییرات قیمتی کالاها، نظارت بر توزیع کالاهای اساسی نظیر مرغ منجمد، گوشت قرمز و شکر، نظارت بر کار آژانس‌ها و تاکسی تلفنی‌ها و نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها را از دیگر خدمات بازرسی این اداره اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در راستای نظارت بر فعالیت نانوایی‌های شهرستان، سه پرونده تخلف به ارزش ریالی 15 میلیون و 207 هزار ریال تشکیل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه در ارتباط با تنظیم بازار در این شهرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 27 تن مرغ منجمد، 6 هزار و 450 کیلو گوشت قرمز، 29 هزار کیلو برنج، 10 هزار کیلو شکر و 38 هزار و 455 کیلوگرم میوه در شهرستان توزیع شده است.

حسن‌زاده اضافه کرد: در راستای سیاست‌های تنظیم بازار، پنج جلسه نرخ‌گذاری کالاها و خدمات با حضور نمایندگان اصناف و فرمانداری برگزار شد.

وی یادآور شد: از محل بسته حمایتی اصناف 22 مورد از اصناف در سایت ثبت‌نام شده و برای ارائه تسهیلات بانکی به ارزش یک‌میلیارد و 80 میلیون ریال معرفی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه از رفع مشکل کمبود روغن و توزیع تخم‌مرغ با قیمت پایین‌تر از بازار خبر داد و گفت: تا پایان هفته 10 تن روغن با نرخ مصوب در بشرویه توزیع شده و تخم‌مرغ نیز قیمت 3 هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول