اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در اسلام‌آبادغرب

مانور احداث پل اضطراری در موقع بحران اجرا شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: امروز مانور مدیریت بحران با نصب پل پیش‌ساخته که با اعتبار 4 میلیارد ریال با ابعاد 5 متر و 60 سانتی‌متر عرض و 45 متر طول ساخته شده است با مدت زمان کمتر از 20 دقیقه اجرا خواهد شد.

مانور احداث پل اضطراری در موقع بحران اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی امروز در مراسم مانور احداث پل اضطراری در موقع بحران در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب اظهار کرد: توسط مدیریت بحران کشور در راستای آمادگی در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی دو پل پیش‌ساخته به استان خوزستان و یک پل به استان کرمانشاه اختصاص یافته که با پیگیری‌های به‌عمل آمده این پل به شهرستان اسلام‌آباد‌غرب منتقل شده است. 

بابلی ادامه داد: امروز 16 آبان‌ماه مانور مدیریت بحران با نصب پل پیش‌ساخته که با اعتبار چهار میلیارد ریال با ابعاد پنج متر و 60 سانتی‌متر عرض و 45 متر طول ساخته شده است در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه اجرا خواهد شد.

فرماندار اسلام‌آبادغرب افزود: پس از پایان مانور این پل در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب باقی خواهد ماند و در صورت نیاز در مواقع بحران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بابلی خواستار آمادگی ادارات راه و ترابری، هلال‌احمر، بهداشت و درمان و سایر ادارات عضو کمیته مدیریت بحران شهرستان در راستای اجرای طرح‌های امداد جاده‌ای در فصل زمستان شد.

 گفتنی است، مانور احداث پل اضطراری در مواقع بحران امروز به همت اداره راه و شهرسازی و جمعیت هلال‌احمر در اسلام‌آباد‌غرب اجرا شد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول