اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران:

مکانی به نام آیت‌الله ملک‌حسینی در نفت گچساران نامگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی شناسنامه یک‌صد ساله اخیر تاریخ کهگیلویه و بویراحمد است.

مکانی به نام آیت‌الله ملک‌حسینی در نفت گچساران نامگذاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ابوالحسن غلامی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌ فقیه و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی از علما و فقهای برجسته‌ای بوده که فعالیت‌های ارزشمند ایشان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب برکات زیادی را برای این استان، منطقه جنوب و حتی در سطح کشور به همراه داشته است.

* نامگذاری مکانی به نام آیت‌الله ملک‌حسینی در شرکت نفت گچساران

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه آیت‌الله ملک‌حسینی شناسنامه یک‌صد ساله اخیر تاریخ کهگیلویه و بویراحمد است، یادآور شد: در سطح کشور و در برخی از مسائل از جمله مسائل دینی و مذهبی، حوزه‌های علمیه و جایگاه‌های علمی چه قبل و چه بعد از انقلاب کهگیلویه و بویراحمد را با نام وی می‌شناختند.

غلامی با ارائه پیشنهادی مبنی بر ایجاد بنایی تاریخی در سطح کهگیلویه و بویراحمد بر آرامگاه آیت‌الله ملک‌حسینی ابراز داشت: پیشنهاد می‌شود در استان ستادی تشکیل شود و از هم‌اکنون کار احداث بنایی تاریخی را بر سر مزار مطهر ایشان برنامه‌ریزی و اجرایی کنند.

وی ادامه داد: همچنین نامگذاری مکانی در گچساران برای گرامیداشت یاد و خاطره وی و شناساندن شخصیت این مقام والا و برجسته پیشنهاد می‌شود که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران داوطلب اجرایی کردن این پیشنهاد است.

غلامی بیان داشت: در راستای همین موضوع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظر دارد، یکی از بهترین مکان‌های در دست احداث در این شرکت را به نام ایشان نامگذاری کند.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال این فقیه برجسته در گچساران تأکید کرد: مراسمات ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان و نماینده ولی‌ فقیه در این استان نباید با نگاه مجلس ترحیم برگزار شود.

غلامی با تأکید بر برگزاری مراسمی مطلوب و در خور شأن این عالم اندیشمند یادآور شد: مراسمات ارتحال ایشان باید در ادامه مسیر حرکت و مشی وی برگزار شود.

وی با بیان اینکه شخصیت برجسته، بزرگ و معنوی این عالم عالیقدر برای مردم این استان باید همیشه زنده و جاوید باشد، افزود: باید در مسیر ارادت خالصانه به اهل بیت(ع)، غیرت به اسلام و ایران و مظلوم‌پرستی که از ویژگی‌ها و صفات برجسته ایشان بود، گام برداشت.

غلامی با یادآوری این موضوع که آیت‌الله ملک‌حسینی حقی بزرگ بر گردن مجموعه نفت گچساران به ویژه بعد از انقلاب داشت، خاطرنشان کرد: هیچ مسئولی به اندازه ایشان پس از انقلاب از صنعت نفت در گچساران دفاع و حمایت نکرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول