اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی در گچساران

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی با حضور آیت‌الله محمدحسن محقق و حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی فرزند مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز جلسه‌ای با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان دستگاه‌های نظامی و انتظامی گچساران و مدیران رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه با تأکید بر لزوم برگزاری جلسه‌ای در خور شأن آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم و مسئولان گچساران دیروز در مراسم تشییع پیکر پاک این عالم بزرگ حضوری پرشور، چشمگیر و بی‌نظیر داشتند.

محمد شفیعی افزود: با توجه به استقبال و درخواست‌های مردمی مجلس و مراسم بزرگداشت و ترحیم این فقیه برجسته روز سه‌شنبه و از ساعت 15 در محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در این مراسم از آیت‌الله سید محمدحسن محقق از وعاظ سرشناس کشور و از روحانیان بلند پایه کهگیلویه و بویراحمد و نیز حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی فرزند گرامی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی دعوت به عمل آمده است.

شفیعی با اشاره به لزوم هماهنگی برای اجرای مراسمی باشکوه، اطلاع‌رسانی عمومی برای اقشار مختلف مردم، عشایر، بازاریان، طلاب و روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان و دیگر اقشار مردمی را خواستار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های بی‌نظیر آیت‌الله ملک‌حسینی و برای آگاهی هر چه بیشتر و بهتر مردم از فعالیت‌های ایشان در راستای شناخت هر چه بیشتر و آشنایی با اهداف و آرمان‌های بلند ایشان، لازم است این فعالیت‌ها مرقومه شده و در اختیار گروه‌های مختلف مردمی قرار گیرد.

شفیعی برنامه‌ریزی در راستای تبلیغات، پشتیبانی و اجرای برنامه‌های این مراسم را از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد و از مسئولان خواست تا نقطه نظرات خود را در این زمینه ارائه دهند.

فرماندار گچساران گفت: ادارات، نهادها و مراکز آموزشی برای حضور اقشار مختلف مردمی در این مراسم از طریق اطلاعیه‌ اعلام عمومی کنند.

شفیعی حضور خانواده شهدا در این مراسم را لازم دانست و از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران خواست تا با ارسال دعوت‌نامه نسبت به حضور خانواده‌های معظم شهدا اقدام کند.

وی یادآور شد: برگزاری این مراسم از طریق صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد زیرنویس شده و در اخبار این شبکه نیز اعلام می‌شود.

در این جلسه هر یک از مسئولان ادارات و نهادها اجرای بخشی از برنامه مراسم بزرگداشت ترحیم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول