اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

خدمات آیت‌الله ملک‌حسینی به انقلاب و نظام بی‌بدیل بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه خدمات آیت‌الله ملک‌حسینی به انقلاب و نظام بی‌بدیل بود، گفت: بی‌شک درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی ضایعه‌ای بزرگ برای مردم این استان بود.

خدمات آیت‌الله ملک‌حسینی به انقلاب و نظام بی‌بدیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر موسوی‌اعظم امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 13 آبان روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب است که حوادث آن برای همیشه انقلاب را بیمه کرد.

خطیب موقت جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این روز ملت ایران غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند و به دنیا نشان دادند که در راه استکبارستیزی همواره در صحنه و عرصه حضور دارند.

موسوی‌اعظم در ادامه به عید غدیر خم و دستاوردهای این روز بزرگ در تاریخ شیعه و اسلام اشاره کرد و گفت: اصل ولایت در غدیر خم معرفی شد که باید این روز فرخنده را برای همیشه گرامی بداریم.

وی در ادامه به رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی اشاره کرد و گفت: بی‌شک درگذشت این عالم بزرگ ثلمه‌ای بزرگ بود که مردم استان ما را داغدار کرد.

وی به خدمات آیت‌الله ملک‌حسینی اشاره کرد و افزود: خدمات این عالم برجسته چه پیش و چه بعد از انقلاب هیچگاه از اذهان مردم ما پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول