اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای اعلام شد

تسلیت نماینده بویراحمد به مناسبت درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفت.

تسلیت نماینده بویراحمد به مناسبت درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همزمان با درگذشت نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است:

ارتحال جانسوز اسوه تقوا و فضیلت، عالم شجاع و مجاهد فی‌سبیل‌‌الله، جامع فضائل و کمالات معنوی و علمی، حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی، قدس‌الله نفسه الزکیه که عمر پربرکت و گرانمایه خود را در مسیر مبارزه با طاغوت و اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف نمود را به پیشگاه ولی‌الله الاعظم امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری دامه برکاته و ملت شریف ایران، مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت رفیع ملک‌حسینی خصوصاً فرزند فاضل و عالم ایشان، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن بزرگمرد تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

مهربانی پدرانه او برای مردم و پاسداری از حقوق آنان هرگز از خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

آن عزیز سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات سراسر طیبه‌اش را به تربیت شاگردان فاضل و متعهد و عمر با برکت خود را در راه پایداری بر مسیر نورانی ولایت و در راه پاسداری از ولایت فقیه در سنگر مقدس مجلس خبرگان به عنوان نماینده مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد طی نمود.

فقدان این مرد کم‌نظیر در حقیقت مصداق ماتم و خسران برای جامعه اسلامی و ضایعه‌ای بزرگ برای روحانیت و استان کهگیلویه و بویراحمد است. خداوند روح بلند آن فقید حکیم و مرد الهی را با ارواح طیبه اجداد طاهرینش ائمه معصومین صلوات‌الله علیهم، محشور فرماید.

غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول