اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

آیت‌الله ملک‌حسینی نسبت به انقلاب و مردم ادای دین کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی آن‌چه که نسبت به انقلاب و نظام و مردم وظیفه داشت انجام داد و اکنون نوبت ما بوده که دین خود را نسبت به آن شخصیت مبارز ادا کنیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی نسبت به انقلاب و مردم ادای دین کرد

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در مراسم عید غدیر و مجلس ختم آیت‌الله ملک‌حسینی که در دفتر آن عالم مرحوم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به جانسوز بودن درگذشت انسان‌های عالم و دانشمند گفت: استان ما با رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی گوهر گرانبهایی را از دست داد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آیت‌الله ملک‌حسینی تربیت‌کننده عالمان دینی بسیاری بود و بر گردن روحانیت در منطقه حق بسیاری داشت، افزود: وظیفه امروز ما این است که نگذاریم این پرچم بر زمین بماند و همه در ترویج چنین تفکری که آیت‌الله ملک‌حسینی بانی آن بود وظیفه داریم.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با بیان اینکه آیت‌الله ملک‌حسینی دین خود را نسبت به مردم و نظام و انقلاب ادا کرد، افزود: اینک وظیفه داریم به رسم پاسداشت همه زحمات آن فقیه عالیقدر در صحنه حضور داشته باشیم و در بدرقه آن عالم دینی سنگ تمام بگذاریم.

امام جمعه یاسوج به لزوم بسط و گسترش حوزه‌های علمیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی نسبت به این موضوع حساسیت بالایی داشت و همه توان و همت خود را نسب به تربیت طلاب علوم دینی گماشته بود.

حجت‌الاسلام حسینی خدمات آیت‌الله ملک‌حسینی در مبارزات پیش و پس از انقلاب را بی‌بدیل دانست و گفت: در عرصه دفاع مقدس ایشان با حضور در خطوط مقدم جبهه نقش بسزایی در تجدید روحیه رزمندگان اسلام داشت و خود از خانواده‌های ایثارگران به شمار می‌رفت.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: آن عالم پرهیزگار به سهم خود حق بزرگی بر گردن استان داشت و از حقوق مردم در مجامع مختلف دفاع می‌کرد و همواره به فکر محرومان و مستضعفان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: یقین دارم که مردم در مراسم بزرگداشت ارتحال ایشان سنگ تمام خواهند گذاشت و قدردان خدمات آیت‌الله ملک‌حسینی خواهند بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول