اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مداحان کهگیلویه و بویراحمد:

آیت‌الله ملک‌حسینی از غنیمت‌های علمی و فقهی کهگیلویه و بویراحمد بودند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی یکی از غنیمت‌های علمی و فقهی کهگیلویه و بویراحمد بودند.

آیت‌الله ملک‌حسینی از غنیمت‌های علمی و فقهی کهگیلویه و بویراحمد بودند

مازیار قشقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران طی بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت عرض کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«السلام علیک یا اباعبدالله»

درگذشت جانسوز و مصیبت وارده به سلسله جلیل‌القدر سادات، علمای ربانی و عزای «حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی» نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را به پیشگاه امام عصر(عج)، نائب بر حق ایشان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنیم.

در این بیانیه تأکید شده است: این ضایعه‌ بزرگ از طرف کانون مداحان و شاعران آیینی کهگیلویه و بویراحمد به حوزه‌های علمیه، سادات معظم، سادات حسینی تسلیت عرض می‌شود.

در ادامه این بیانیه یادآور شده است: آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی از جمله غنیمت‌های علمی و فقهی کهگیلویه و بویراحمد بودند که داغ درگذشت ایشان برای همه واعظان و ذکران اهل بیت پیامبر اسلام(ص) سنگین است.

قشقایی در این بیانیه درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را سبب از دست دادن فردی بزرگ و والا برای جامعه مداحان امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و علو درجات و صبر و شکیبایی را برای خانواده ایشان مسئلت کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول