اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

فرمانداران یاسوج و کهگیلویه درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفتند

خبرگزاری فارس: طی بیانیه‌ای، فرمانداران یاسوج و کهگیلویه درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

فرمانداران یاسوج و کهگیلویه درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و با اعلام خبر درگذشت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد این استان غرق در ماتم و عزا شد.

شخصیت‌ها، افراد، گروه‌ها و تشکل‌های مختلف مردمی و دولتی با صدور بیانیه‌هایی این ضایعه اسفناک را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری تسلیت گفتند.

در این بین فرمانداران شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه هر یک با صدور پیام تسلیت جداگانه این ضایعه را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفتند.

در پیام محمد الفونه فرماندار بویراحمد آمده است: درگذشت عالم ربانی و مجاهد نستوه حضرت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی را به عموم شیعیان و به خصوص مردم ولایتمدار بویراحمد تسلیت گفته و از دوستداران و محبین اهل بیت می‌خواهیم که در برنامه‌های تشییع و تدفین آن عالم بانی حضور پرشور داشته باشند.

همچنین سید ناصر رضایی فرماندار کهگیلویه نیز در پیامی آورده است: این عالم پرهیزگار عمر شریف و پر برکت خود را در راه تربیت طلاب علوم دینی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب سپری نمود و عمر پربرکت خود را صرف انقلاب و اسلام کرد.

در این پیام از مردم خواسته شده همانند گذشته ولایتمداری خود را به اثبات رسانده و در تشییع و تدفین آن عالم ربانی حضور همه‌جانبه داشته باشند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول