اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

سئوال از رئیس‌جمهوری مشکل خاصی را برطرف نمی‏کند‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال از رئیس‌جمهوری مشکل خاصی را در شرایط فعلی از اقتصاد کشور برطرف نمی‏کند.

سئوال از رئیس‌جمهوری مشکل خاصی را برطرف نمی‏کند‌

علیرضا خسروی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان درباره موضع‏گیری‏هایی که پس از اعلام وصول سئوال از ریاست‌جمهوری در صحن علنی مجلس شده است، اظهار داشت: به مردم اطمینان می‌دهیم با وجود تمام مخالفت‏هایی که با این اقدام از سوی نمایندگان مجلس انجام شده است، طرح سئوال از رئیس‌جمهوری مسئله خاصی نیست و هیچ اشکالی را در کشور ایجاد نمی‏کند.

وی تصریح کرد: سئوال از رئیس دولت نیز مانند همه سئوال‏هایی است که پرسیده می‏شود و در نهایت نیز پاسخ خاص خود را دارد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نهایتاً مجموعه کسانی که سئوال کرده‏اند از توضیحات دولت قانع نشوند و رئیس‌جمهوری در بخش اقناع نمایندگان نتواند موفق شود، مسائل مورد رسیدگی بیشتر قرار می‏گیرد.

خسروی ادامه داد: در این وضع، اگر تخلفی از نظر بودجه و کم‏کاری در مسئولیت‏های محوله دولت انجام شده باشد، مراتب برای پیگیری به قوه قضائیه ارجاع می‏شود.

وی تصریح کرد: این رویه، مشکل خاصی را در شرایط فعلی از اقتصاد کشور برطرف نمی‏کند و اشکال خاصی نیز در کشور رخ نخواهد داد که برخی‏ها منتظر آن هستند.

اتفاقی با یک سئوال در کشور رخ نمی‏دهد

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که در خارج کشور نشسته و منتظر رخدادهای غیرمنتظره هستند، نمی‏توانند با طرح سئوال از رئیس‌جمهوری به خواست خود برسند.

خسروی ادامه داد: این فکر باطلی است که کشور با یک سئوال به هم می‏ریزد و اتفاق خاصی رخ می‏دهد.

وی افزود: با روش دیگری نیز می‏شد با مشکلات فعلی کشور برخورد کرد و آن، حمایت بود که باید قوا از یکدیگر می‏کردند تا در مدت باقیمانده از عمر دولت، مسئولان بتوانند کارهای خود را به خوبی پیش ببرند.

منتظر موارد دیگر باشید

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید منتظر موارد دیگری نیز از این دست اقدامات در آینده نزدیک باشیم.

خسروی اضافه کرد: طرح سئوال از ریاست‌جمهوری بیشتر به دنبال این است تا اصولگرایی را مورد هدف قرار دهد وگرنه شخص چندان مطرح نیست و فرقی نمی‏کند احمدی‏نژاد یا فرد دیگری باشد.

وی تصریح کرد: برای دشمنان نظام اسلامی فرد هیچ تفاوتی ندارد و آنها می‏خواهند تفکر اصولگرایی را هدف قرار دهند و این حرکت نیز به تدریج آغاز شده است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‏ها می‏خواهند هر جایی که رد پای اصولگرایی قرار دارد همچون مسکن مهر، هدفمندی یارانه‏ها و توقف آن، سئوالات و استیضاح‏ها و . . . اصولگرایی را هدف قرار دهند.

کشش جامعه به سمت اصولگرایی است

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری می‏خواهند به مردم بگویند که تفکر اصولگرایی کارایی لازم را ندارد و در چنین شرایطی باید دنبال کس دیگری باشیم که جبران این تفکر را بکند.

وی تصریح کرد: به نظر می‏رسد این افراد راه بی‏راهه‏ای را می‏روند و ملت بزرگ ایران هوشیارتر از این حرف‏هاست.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور یقین، هنوز کشش جامعه به سمت اصولگرایی بوده و اگر اشکالاتی هم هست، به تدریج برطرف می‏شود.

خسروی افزود: باید دانست که اگر هر دولت دیگری هم بود، این مشکلات را می‏داشت و باید کمک کرد تا این بار افتاده را به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول