اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی:

طرح سئوال از رئیس ‌جمهور فاقد فایده کاربردی است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است طرح سئوال از رئیس ‌جمهور فاقد فایده کاربردی است و تنها دامنه کشمکش‌ها را افزایش می‌دهد.

طرح سئوال از رئیس ‌جمهور فاقد فایده کاربردی است

حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طرح سئوال از رئیس‌جمهور تبدیل به یک موضوع طولانی شده است و طراحان این مسئله باید به این موضوع بیندیشند که در شرایط کنونی آیا سئوال از رئیس‌ جمهور دارای فایده‌ای هست یا نه؟

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: حضور احتمالی رئیس‌جمهور در مجلس و پاسخ وی به سئوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قطعا دامنه کشمکش‌ها را افزایش می‌دهد.

قاسمی گفت: البته این مسئله حق طبیعی مجلس شورای اسلامی است که در مواقع مقتضی از رئیس‌جمهور بر اساس اختیارات خود سئوال کند، اما مسئله مهم این است که با توجه به سوابق حضور رئیس‌جمهور در مجلس، به‌ نظر می‌رسد که طرح سئوال از رئیس‌جمهور فاقد فایده کاربردی باشد.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با توجه به فرمایشات اخیر رهبری این موضوع را خاتمه می‌دادند، زیرا حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای افکار عمومی نیز فایده‌ای ندارد.

قاسمی عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله کشور در حال حاضر این است که با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، آرامش بیشتری در کشور حاکم شود و قطعا مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین ارگان‌هایی است که می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی خراسان‌رضوی یادآور شد: رئیس‌جمهور بار گذشته که در مجلس حضور پیدا کرد، پاسخ روشنی به سئوالات نمایندگان نداد و به نظر می‌رسد که این‌بار نیز از این قاعده مستثنی نباشد و مسئله مهم این است که نمانیدگان مجلس چگونه می‌خواهند از حضور رئیس‌جمهور بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول