اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌ترقی ‌در گفت‌و‌گو با ‌فارس:

سئوال از رئیس ‌جمهور در این شرایط به اختلافات ‌دامن می‌زند

خبرگزاری فارس: معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به تلاشی که دشمنان برای تشدید اختلافات و کاهش کارآمدی دولت و مسئولان انجام می‌دهند، طرح سئوال و استیضاح در این شرایط به مصلحت نیست.

سئوال از رئیس ‌جمهور در این شرایط به اختلافات ‌دامن می‌زند

حمیدرضا ترقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: طرح سئوال از رئیس‌جمهور در حال حاضر به مصلحت نیست و این موارد در جلسات غیرعلنی نیز قابل پاسخگویی است و علنی کردن آن به اختلافات جامعه دامن می‌زند.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با استیضاح وزرا نیز گفت: در حال حاضر اگر استیضاح وزرا منجر به رای عدم اعتماد شود، طبیعتاً یک وزارتخانه‌ را در چند ماه پایانی عمر سیاسی دولت بی‌وزیر کرده‌ایم، زیرا هیچ فردی در این مدت کوتاه باقیمانده از دولت مسئولیت را قبول نمی‌کند که و این آسیب می‌رساند.

ترقی تاکید کرد: چون در سال پایانی دولت هستیم و به‌خاطر شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و با توجه به تلاشی که دشمنان برای تشدید اختلافات و کاهش کارآمدی دولت و مسئولان انجام می‌دهند، طرح سئوال و استیضاح در این شرایط به مصلحت نیست.

وی خاطرنشان کرد: البته این مسائل سبب نمی‌شود که مجلس شورای اسلامی وظایف نظارتی خود را انجام ندهد و می‌تواند در برای اصلاح امور مانند متوقف کردن مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها وظایف خود را انجام دهد.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با دلایل توقف مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: استدلال مجلس شورای اسلامی برای توقف این طرح، ناشی از تحریم‌ها و آثار تورمی مرحله دوم در جامعه است که جامعه در حال حاضر کشش افزایش تورم را ندارد؛ بنابراین مرحله دوم فعلاً متوقف شده است.

ترقی افزود: طبیعتاً اگر ما دچار این شرایط تحریمی و رشد قیمت‌ها نبودیم، اجرای هدفمندی ضرورت بود اما چون دولت در حال حاضر نمی‌تواند کنترلی روی افزایش قیمت‌ها داشته باشد مرحله دوم این طرح فعلاً اجرا نمی‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول