اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در مجلس:

پاسخگو نبودن مسئولان دولتی مجلس را مجبور به سئوال از رئیس جمهور کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مسئولان اقتصادی دولت برای ارائه پاسخ به مجلس دعوت شدند اما پاسخ قانع‌کننده‌ای به سوالات ندادند، تا اینکه نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند از طریق رئیس جمهور به دنبال پاسخ سئولات باشند.

پاسخگو نبودن مسئولان دولتی مجلس را مجبور به سئوال از رئیس جمهور کرد

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: موضوع سئوال از رئیس جمهور موضوعی دنباله‌دار است.

وی ادامه داد: موضوعاتی مانند گرانی، افزایش تصاعدی نرخ ارز و ... سبب نارضایتی‌هایی در جامعه و در بین نمایندگان مجلس شده که باید مسئولان امر پاسخگوی این موارد باشند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تاکنون هر مسئولی که به مجلس دعوت می‌شد پاسخ روشنی به معضلات طرح شده از سوی نمایندگان ارائه نمی‌داد.

شوهانی تصریح کرد: به عنوان مثال وزیر اقتصاد از ارائه پاسخ روشن طفره می‌رفت و یا اینکه بانک مرکزی به هیچ عنوان حاضر به حضور در مجلس و پاسخگویی به نمایندگان مجلس نشده است. 

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون بر این دیگر مسئولان اقتصادی دولت نیز برای ارائه پاسخ به مجلس دعوت شدند اما پاسخ قانع‌کننده‌ای به سوالات ندادند، تا اینکه نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند که حتما از طریق رئیس جمهور به دنبال پاسخ سئولات خود باشند.

وی ادامه داد: افزایش قیمت ارز سبب نگرانی در بین نمایندگان مجلس و مردم شده که مهم‌ترین موضوع روز جامعه است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: به نظر می‌رسد طرح سئوال از رئیس جمهور در یک فضای آرام از نیازهای نظام است که باید ضمن رعایت عدم التهاب در جامعه به این مهم عنایت شود.

شوهانی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت ارز در بازار همان قیمت‌های گذشته و گران است که این مشکلات فراوانی را به وجود آورده و مردم را دچار نگرانی کرده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار نمایندگان این است که دولت در نخستین فرصت قیمت ارز را به نرخ واقعی خود نزدیک کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور مسئول دولت است و باید برای رفع مشکلات موجود چاره‌اندیشی کند و در این راه باید بیش از گذشته تلاش کرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: من به عنوان نماینده مردم استان ایلام موافق سوال از رئیس جمهور هستم و باید در راه رفع مشکلات اقتصادی تلاش بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول