اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

طرح سئوال از رئیس جمهور در مقطع کنونی اولویت اول کشور نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقطع کنونی اولویت اول کشور طرح سئوال از رئیس‌جمهور و مسائل پیرامونی آن نیست بلکه مردم انتظار دارند خادمان آنها مشکلات اقتصادی را رفع کنند.

طرح سئوال از رئیس جمهور در مقطع کنونی اولویت اول کشور نیست

علی‌اکبر ناصری در حاشیه سفر اعضای کمیسیون صنایع مجلس به اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما امروز با مشکلات عدیده‌ای از جمله تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی روبرو هستیم که واجب‌تر از پرداختن به مسائل سیاسی و برخی تنش‌های اجتماعی است باید به فکر اصلاح نظام اقتصادی و بهره‌وری بیشتر باشیم.

وی سئوال از رئیس‌جمهور را یکی از وظایف نمایندگان مصوب در قانون توصیف کرد و یادآور شد: ما زمانی بهتر از این شرایط را می‌توانستیم در نظر بگیریم تا طرح مشکلات و نارسایی‌ها داشته باشیم و مسائل کشور را با رئیس جمهور در میان بگذاریم.

این نماینده مجلس نهم به توقف اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها و موافقت اکثر نمایندگان با این موضوع اشاره کرد و گفت: مطمئن هستیم فردا این طرح رای آورده و در اجرای مرحله دوم توقف ایجاد خواهیم کرد چرا که به نظر می‌رسد دولت در مرحله اول نتوانسته است آثار تورمی هدفمندی یارانه‌ها را در نظر گرفته و برای از بین بردن این آثار تدبیری شایسته به کار گیرد.

ناصری ضرورت حسن تدبیر مسئولان را در حل مشکلات اقتصادی یادآور شد و خاطرنشان کرد:‌ ما شاهد کاهش نرخ ارز و تثبیت قیمت آن در روزهای گذشته بودیم که امیدواریم تولید‌کنندگان ما که نیازمند واردات مواد اولیه هستند با این تثبیت قیمت بتوانند مشکلات عدیده خود را برطرف شده ببینند.

این مسئول با اشاره به ضرورت اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش از طریق صندوق توسعه ملی برای رونق تولید خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات ریالی سهولت ایجاد کرده و بحث استمهال و بخشودگی جرایم و دیرکرد آنها مدنظر باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم بیان داشت: قرار شده است خودروسازان مطالبات 9 ماهه قطعه‌سازان را با تسهیلاتی که در اختیار آنها گذاشته می‌شود پرداخت کنند تا مشکلات احتمالی برطرف شود.

ناصری در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: دولت و مجلس در سال تولید ملی حمایت از این بخش را در دستور کار قرار داده و ما با سفری که به این استان داشتیم مشکلات و نارسایی‌های بخش صنعت و تولید را با حضور مسئولان و فعالان این عرصه جمع‌بندی کردیم تا به سرعت بتوانیم مشکلات و نارسایی‌های احتمالی را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول