اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سعدآباد:

دشمن هجمه خود را در حوزه جوانان معطوف کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سعدآباد گفت: دشمن هجمه خود را در حوزه جوانان معطوف کرده است.

دشمن هجمه خود را در حوزه جوانان معطوف کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام علیرضا کشاورزبارگاهی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کمیته امداد سعدآباد اظهار داشت: مسئولان موظف به بهبود خدمات‌رسانی به مردم و رضایت‌مندی آنها هستند.

امام جمعه سعدآباد با اشاره به خدمات کمیته امداد به دانشجویان و دانشجویان زیر پوشش خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان با حمایت کمیته امداد می‌توانند موجب ارتقاء سطح فرهنگی واعتقادی خانواده‌ها شوند.

کشاورز بارگاهی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان عوامل تاثیرگذار در خانواده‌ها هستند و با دیدن آموزش‌های فرهنگی و اعتقادی می‌توانند موجب ارتقاء خانواده‌هایشان نیز در این شاخصه‌ها شوند.

وی افزود: دشمن هجمه خود را بر جوانان سرزمین ما معطوف کرده و مسئولان باید با برگزاری برنامه‌های بصیرت‌افزا جلوی این فعالیت دشمن را بگیرند.

امام جمعه سعدآباد عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد منحصربه‌فرد بوده و بسیار خوب و برنامه‌ریزی شده است و باید از تلاش‌های بی‌وقفه عزیزان در این نهاد تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه نوجوانی دوره بسیار حساس و تاثیرگذاری است بیان کرد: نوجوانى دوره‌اى است که براى رقم زدن آینده هر فرد نقش حساس و تعیین کننده‌اى دارد و کسانى که به این رشد معنوى، علمى و فکرى، کارآیى و قوت جسمى برسند آینده درخشانى را براى خود تضمین خواهند کرد.

در این نشست تعدادی از مسئولان کمیته امداد سعدآباد نیز به بیان مشکلات و معضلات موجود پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول