اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 آبان

انزلی میزبان روئینگ بانوان کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان از برگزاری دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان از 16 آبان جاری در انزلی خبر داد.

انزلی میزبان روئینگ بانوان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی در حاشیه بازدید از پایگاه قهرمانی سنگاچین این شهرستان اظهار کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان از 16 آبان جاری در بندرانزلی آغاز می‌شود و تا سوم آذر ادامه می‌یابد.

وی افزود: تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات ‏کسب سهمیه المپیک جوانان و بازی‌های آسیایی اینچوآن کره جنوبی آماده می‌کند.

به گفته رئیس هیئت قایقرانی گیلان در اردوی مذکور 11 روئینگ سوار از شش استان کشور زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به اسامی ملی‌پوشان و حضور دو گیلانی در اردو تصریح کرد: رویا عباسی از آذربایجان غربی، آرمیتا پیروانی، سعیده امیرشکری، مریم سعیدی و سولماز عباسی از تهران، ‏مهسا جاور و فرحناز عشقی از زنجان، حمیرا برزگر و نازنین ملایی از گیلان، شیما جباری از مازندران و نازنین ‏رحمانی از کرمانشاه جزو نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

شعبانی درباره کادر فنی تیم ملی زوئینگ اذعان کرد: ملی‌پوشان زیر نظر بهناز مرادخانی مربی و سیمین ‏خیاطی افشار دستیار مربی تمرینات خود را در انزلی آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی بادبانی مردان در سنگاچین انزلی ابراز کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بادبانی نیز با حضور 10 سیلور از 10 تا 24 آبان جاری در پایگاه قهرمانی بادبانی بندر انزلی آغاز شد.

به گفته این مسئول، خالد پرویز مربی پاکستانی نیز مربی هدایت تیم ملی بادبانی را بر عهده دارد و احمد احمدی ‏دستیار مربی است.‏

وی با اشاره به اینکه هفت نفر از این ملی‌پوشان گیلانی‌ هستند، خاطرنشان کرد: محمدعلی رسولی سنگاچینی، حسین عیسی ‏پوربشمن، مجید سیفی سنگاچین، سیدعارف طالبی، سید عرفان طالبی، نیما رهبری و پدرام آقابابای‌گوراب‌جیری از گیلان هستند و کیوان حسن‌زاده، احمد احمدی و شهاب خاتم از آذربایجان غربی نیز جزو نفرات ‏دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.‏

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول