اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فاریاب انجام شد

کشف موتورسیکلت سرقتی در حمام

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فاریاب از شناسایی و دستگیری دو سارق و مال‌خر و کشف موتورسیکلت سرقتی از داخل حمام منزل متهمان‌، در این شهرستان خبر داد.

کشف موتورسیکلت سرقتی در حمام

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حمیدرضا سعید با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با سارقان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سارق سابقه‌داری را شناسایی کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، این سارق قصد دارد یک‌ دستگاه موتورسیکلت را پس از سرقت به فردی مال‌خر به فروش رساند، که دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب بیان داشت: مأموران انتظامی پس از شناسایی محل ملاقات سارق و مال‌خر، ضمن هماهنگی قضایی هر دو متهم را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد‌: پلیس در بازرسی از این محل، یک دستگاه موتورسیکلت که در کمتر از 24 ساعت قبل توسط سارق سرقت و داخل حمام مخفی شده بود، را کشف کرد.

سعید گفت: در تحقیقات انجام شده، سارق تا‌کنون به سه فقره سرقت موتورسیکلت و‌ اوراق کردن و فروش آن‌ها اعتراف کرده و بازجویی در راستای کشف سایر سرقت‌های احتمالی از وی ادامه دارد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول