اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی کرمان خبر داد

کشف 621 فقره انواع سرقت در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طی یک ماه گذشته 621 فقره انواع سرقت در کرمان کشف شده است.

کشف 621 فقره انواع سرقت در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، هوشنگ پوررضاقلی اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 621 فقره انواع سرقت در کرمان کشف شده است.

پوررضاقلی افزود: به منظور ارتقای امنیت و احساس امنیت در سطح استان طی یک ماه گذشته طرح‌های متعددی با محوریت دستگیری سارقان و کشف سرقت‌های رخ داده به اجرا در آمد.

وی بیان داشت: در این طرح‌ها بیش از 79 فقره سرقت منزل، 19 فقره سرقت مغازه، 46 فقره سرقت اماکن، 93 فقره سرقت اتومبیل، 120 فقره سرقت موتورسیکلت، 41 فقره سرقت اموال داخل خودرو، 13 فقره کیف‌قاپی، 18 فقره کش و روزنی، 101 فقره سایر سرقت‌ها و درمجموع 621 فقره انوع سرقت کشف شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این مدت 34 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پوررضاقلی در پایان با بیان اینکه اجرای اینگونه طرح‌ها به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد به شهروندان توصیه کرد با رعایت موارد ایمنی و نکات هشداری مجرمان را ناکام و پلیس را یاری کنید.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول