اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چابهار خبر داد

انهدام باند سرقت مسلحانه در چابهار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و انهدام یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سرقت مسلحانه در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ضمن افزایش توان رزمی یگان‌ها اکیپی از پلیس‌های تخصصی و عملیاتی تشکیل و در نهایت ماموران با انجام عملیات‌های پلیسی عاملان این سرقت‌ها که با یک دستگاه پراید اقدام به زورگیری از مردم وشهروندان می‌کردند، شناسایی کردند.

کاظمی خاطرنشان کرد: با شاسایی عاملان این سرقت‌ها ماموران موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی خودروی آنان را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از خودروی متهمان یک قبضه کلت کمری، قمه و آلات شرارت و مقداری از اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی چابهار بیان داشت: در ادامه این عملیات محل اختفای متهمان نیز شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از محل مذکور سه نفر دیگر از همدستان متهمان که بصورت تیمی با آنان همکاری داشتند نیز دستگیر شدند.

کاظمی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهمان چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 13 دستگاه گوشی ‌تلفن همراه، کارت‌های عابر بانک، ساعت مچی و ... کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی چابهار افزود‌: در این عملیات‌ها یکی از این افراد به هلاکت رسیده و بقیه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

گفتنی است: این اقدام سریع وبه موقع ماموران بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان و مسئولان این شهرستان در پی داشت. 

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول