اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد

کشف 25 خودرو از باند بزرگ سرقت در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 25 خودرو از باند بزرگ سرقت در دشتستان خبر داد.

کشف 25 خودرو از باند بزرگ سرقت در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان است و نیروی انتظامی در این راستا تلاش می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش مسئولان و همکاری همه‌جانبه شاهد بهبود وضعیت امنیتی در دشتستان هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 25 خودرو از باند بزرگ سرقت در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری کارآگاهان دشتستان تعداد خودروهای مکشوفه از باند بزرگ سرقت خودرو به 25 دستگاه رسید.

محمودزاده با تشریح جزییات این عملیات تصریح کرد: در پی دستگیری یکی از اعضای اصلی باند سرقت خودرو به نام «الف ـ الف» در 20 شهریورماه و کشف 15 دستگاه خودروی مسروقه، در این راستا نظر به اهمیت و حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی دشتستان روند انجام تحقیقات را با سرعت بیشتری ادامه داده و با اشراف کامل اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله یکی دیگر از اعضای اصلی باند سرقت خودرو به نام «هـ ـ غ» اهل گناوه را شناسایی و پس از چندین شبانه‌روز تعقیب و مراقبت سرانجام نامبرده را در مخفیگاهش در شهر گناوه به همراه یک دستگاه پژو پارس مسروقه و تعدادی وسایل سرقت خودرو، دستگیر و به پلیس آگاهی دشتستان دلالت کردند.

وی ادامه داد: نامبرده در بازجویی‌های پلیس و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب سرقت 10 دستگاه خودرو دیگر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان یادآور شد: از 10 دستگاه خودرو مسروقه کشف شده، 2 دستگاه دارای سابقه سرقت در استان بوشهر بوده و 8 دستگاه خودروی دیگر در استان فارس سرقت شده‌اند.

محمودزاده بیان کرد: از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود برای رشد و ارتقای وضعیت امنیتی شهرستان تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول