اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های ژیمناستیک کشور

بانوان ژیمناست زنجانی 20 مدال رنگارنگ کسب کردند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان گفت: در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته برتر ایروبیک ژیمناستیک کشور بانوان ژیمناست زنجانی 20 مدال رنگارنگ کسب کردند.

بانوان ژیمناست زنجانی 20 مدال رنگارنگ کسب کردند

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته برتر ایروبیک ژیمناستیک کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

میترا سیروسی افزود: رقابت‌ها در چهار رده سنی بزرگسالان، 12 تا 14 سال، 9 تا 11 سال و 15 تا 17 سال برگزار شد که تیم زنجان در رده‌های سنی بزرگسالان و 12 تا 14 سال در این رقابت‌ها حضور داشت.

وی ادامه داد: تیم زنجان با مربیگری معصومه بیگدلی در رده سنی 12 تا 14 سال با 9 تیم حاضر دیگر و در رده سنی بالای 18 سال با هشت تیم حاضر دیگر به رقابت پرداخت که در پایان چهار نشان نقره و 16 نشان برنز انفرادی و یک مقام سوم تیم در رده سنی بالای 18 سال را کسب کرد.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان گفت: در رده سنی 12 تا 14 سال در بخش انفرادی فرشته کریمی با امتیاز 18.25 به صورت مشترک با نماینده تهران که 18.35 امتیازی بود به مقام نایب قهرمانی رسید، در بخش سه نفره فرشته کریمی، نادیا فتحعلی بیگلو و سمانه غنی‌لو نشان نقره را کسب کردند و با ترکیب همین سه ورزشکار و الهه مرادی، مریم طاهری، رویا عباسی در بخش شش نفره نیز تیم زنجان به مقام سومی رسید و نشان برنز مسابقات را کسب کرد.

وی گفت: در رده سنی بالای 18 سال و در بخش انفرادی معصومه بیگدلی، در بخش سه نفره معصومه بیگدلی به همراه نساء شهریار و نوشین پاشایی و در بخش شش نفره معصومه بیگدلی، نساء شهریار، نوشین پاشایی، مینا سالک، رقیه مرشدی و زهرا شیخ‌لو به مقام های سومی نائل شدند.

سیروسی افزود: در مجموع تیمی در رده سنی بالای 18 سال تیم تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های فارس و زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول