اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ترقی کشور فقط در صورت وحدت قوا امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: فقط در صورت وحدت قوا و مسئولان، ترقی کشور امری امکان‌‌پذیر است پس باید به این مهم پرداخته شود.

ترقی کشور فقط در صورت وحدت قوا امکان‌پذیر است

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید بیش از بیش در راستای تحکیم پایه‌‌های وحدت و همدلی در جامعه ایران اسلامی گام برداشته شود زیرا در سایه این امر توسعه کشورمان تحقق یافتنی است، بر این‌ اساس نباید از این مسئله غفلت شود.

وی با بیان اینکه سیاه‌نمایی عملکرد دولت و تخریب چهره مسئولان نظام آثار منفی برجای می‌گذارد، ادامه داد: باید از وارونه جلوه دادن اقدامات و تاکید صرف بر نقاط ضعف و انعکاس بیش از حد تصمیم‌گیری‌های اشتباه خودداری کرد چرا که در غیر این صورت ملت اعتماد خود را به نظام از دست می‌دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، ادامه داد: باید اقداماتی که در دوره‌های مختلف اعم از سازندگی و دوران جنگ صورت گرفت به درستی به مردم منتقل کرد تا به بصیرت‌افزایی در جامعه کمک شود چرا که در این صورت مردم از رویدادها تحلیل درستی ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در هر دوره‌ای باید سیاست‌های مناسب آن ایام اتخاذ شود، بیان داشت: هر دوره‌ای اقتضائات ویژه خود را دارد و زمامداران با لحاظ موقعیت کشور و شرایط جهانی در امور مختلف سیاسی، اقتصادی و تجاری تصمیم‌گیری می‌کنند پس باید با لحاظ فاکتورهای مختلف به قضاوت در مورد عملکرد دولت پرداخته شود.

فتاحی با بیان اینکه مسئولان و نمایندگان در مقابل مردم مسئولیت اخلاقی دارند، بیان داشت: نه‌ تنها در مقابل مردم زمان حاضر بلکه در برابر تاریخ مسئول هستیم و  باید در ارتباط با تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نقش پاسخگویی خود را به بهترین شکل ایفاء کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس وجود روحیه انتقادی در بین نخبگان را عاملی موثر در رشد و پویایی کشور دانست و بیان داشت: باید همان‌طور که از تقدیرها استقبال می‌شود از ظرفیت‌های نهفته بین نخبگان و انتقادها نهایت استفاده به عمل آید زیرا این مسئله به رفع کاستی‌ها کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول