اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی گیلان:

ستاره‌های مهدهای کودک گیلان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی گیلان از افزایش مهدهای کودک سه ستاره استان خبر داد.

ستاره‌های مهدهای کودک گیلان افزایش می‌یابد

کیانوش کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ستاره‌دار شدن مهدهای کودک را یکی از شاخص‌های ارزیابی آنها و تعیین میزان شهریه دانست و اظهار کرد: نرخ‌های شهریه‌های مهدهای کودک طبق ستاره‌ها مشخص می‌شود که از 33 تا 92 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه برخی مهدهای کودک در استان بدون ستاره هستند، افزود: تعدادی از مهدهای کودک دو و یا سه ستاره هستند که هر سال به برخی از مهدهای کودک سه‌ستاره‌ اضافه می‌شود.

این مسئول مهدهای کودک را مکانی برای شکل‌گیری کودکان نامید و تصریح کرد: حساس‌ترین زمان آموزش در دوران مهد کودک است که شخصیت آنها شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه گیلان دارای 423 مهد کودک است، ابراز کرد: 13 هزار کودک در این مهدها آموزش می‌بینند.

کوچکی‌نژاد کمک به کودکانی که نیازمند شهریه در مهدهای کودک هستند را یکی از اقدام‌های بهزیستی عنوان کرد و یادآور شد: 20 مهد کودک در حاشیه شهر رشت وجود دارد که از طرف بهزیستی استان به آنها یارانه پرداخت می‌شود و به کودکان نیازمند شهریه نیز کمک‌هایی صورت می‌گیرد.

وی کودکان را آینده‌سازان فردای کشور و جامعه خواند و اذعان کرد: آموزش‌های مهدهای کودک یکی از موارد مهمی است که می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

مدیر کل بهزیستی گیلان توانمندسازی را مهم‌‌ترین فعالیت این نهاد دانست و تصریح کرد: هر ساله محتوای آموزشی را به مهدهای کودک اعلام می‌کنیم و امسال این روش جدید شده است.

وی آموزش مربیان مهدهای کودک را از روش‌های جدید بهزیستی در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: به مربیان آموزش‌دیده گواهی داده می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول