اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان‌ عنوان کرد

افزایش 20 درصدی شهریه مهدهای کودک‌ در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: میزان افزایش شهریه مهدهای کودک‌ استان کرمان در سال آموزشی جدید به طور میانگین 20 درصد است.

افزایش 20 درصدی شهریه مهدهای کودک‌ در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان رضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهریه ماهانه مهدهای کودک براساس دستور‌العمل‌های موجود‌، درجه‌بندی مهدهای کودک‌، گروه‌های سنی قابل پذیرش در مهدهای کودک‌ و ... در کمیته تخصصی تصویب شده ‌و با ابلاغ به مهدهای کودک سراسر استان و الزام آنها به نصب این مصوبه در محل دید والدین ‌لازم‌الاجراست.

وی بیان داشت: میزان افزایش شهریه مهدهای کودک‌ استان کرمان در سال آموزشی جدید به طور میانگین 20 درصد است.

عباسی در مورد برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه در مهدهای کودک‌ و اخذ شهریه ‌اضافه‌ از والدین برای این کلاس‌ها عنوان کرد: براساس مصوبه موجود هر مهدکودک مجاز به راه‌اندازی حداکثر چهار فوق برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: به ازای هر فوق‌برنامه تنها مجاز به افزایش شهریه به میزان پنج درصد است و در مجموع برای هر چهار فوق برنامه تنها 20 درصد شهریه قابل افزایش است.

عباسی‌ دریافت هرگونه اقلام از جمله دستمال کاغذی‌، مایع دستشویی‌، کیسه فریزر و ... از خانواده‌ها در مهدهای کودک را ممنوع اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان رعایت میزان شهریه‌های اعلام شده را از سوی مدیران مهدهای کودک سراسر استان مورد تاکید قرار داد و افزود: کارشناسان دفتر امور کودکان و نوجوانان و بازرسان اداره بازرسی بهزیستی استان به طور ویژه و با حساسیت کامل در سرکشی‌های محسوس و نامحسوس زمانبندی شده خود و با انجام پرسش از والدین بر حسن اجرای این مصوبه نظارت دارند و در صورت بروز تخلف و اخذ شهریه بیشتر با متخلفان برابر قوانین برخورد می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: والدین‌ در صورت مشاهده تخلف در این زمینه می‌توانند شکوائیه خود را به صورت کتبی به ادارات بهزیستی و یا ادارات صنعت‌، معدن و تجارت محل سکونت خود ارسال کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول