اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

هیئت رئیسه اشتباه خود را جبران کند / برخورد اداره‏کنندگان مجلس عجولانه بود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اعلام وصول طرح سئوال از رئیس‌جمهوری، تاکید کرد: هیئت رئیسه باید اشتباه امروز خود را جبران کند؛ چراکه برخورد اداره‏کنندگان مجلس عجولانه بود.

هیئت رئیسه اشتباه خود را جبران کند / برخورد اداره‏کنندگان مجلس عجولانه بود

علی‏رضا خسروی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان درباره اعلام وصول طرح سئوال از رئیس‌جمهوری در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و بازتاب‏های اعتراض‏آمیزی که بین نمایندگان خانه ملت داشت، اظهار داشت: به نظر می‏رسد که هیئت رئیسه مجلس می‏توانست در این زمینه منطقی‏تر عمل کند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش هیئت رئیسه مجلس در جامعه و تحولات مختلف بسیار مهم است و این افراد باید با نمایندگان عادی و اعضای دیگر خانه ملت تفاوت‏هایی داشته باشند و در مسائلی که پیش می‏آید، منطقی‏تر برخورد کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: احساس می‏شود انتظاری که از هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می‏رفت، محقق نشد و این افراد نتوانستند تقاضای اعضای مجلس و خواسته ملت را برآورده سازند.

خسروی اضافه کرد: برخورد، رفتار و انعکاسی که از سخنان رئیس مجلس، اعضای هیئت رئیسه و مسئولان اداره مجلس انجام می‏شود، بسیار بیشتر از سایر اعضای خانه ملت است و توجه مردم به آنها با نمایندگان عادی تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: به نظر می‏رسد هیئت رئیسه مجلس در وقایع امروز مجلس باید سنجیده‏تر عمل می‏کرد و حداقل انتظارها این است که باید مسائل از قبل مورد بررسی قرار می‏گرفت و تعداد امضاها به خوبی شمرده می‏شد و واقعیت این است که هیئت رئیسه در مسائل امروز مجلس، عجولانه برخورد کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برداشتی که عده زیادی از نمایندگان دارند، این است که در برهه کنونی شرایط آن نیست که طرح سئوال از رئیس‌جمهوری مطرح شود و اعلام وصول بدون واسطه این طرح در جلسه امروز مجلس سبب چنین رخدادی شد و امیدواریم هیئت رئیسه بتواند این اشتباه خود را جبران کند.

خسروی بیان کرد: امیدواریم در بازشماری امضاهایی که صورت گرفته است و شرایطی که همه نمایندگان دیدند، اوضاع تا حدود زیادی تغییر کند.

به گزارش فارس؛ این در حالی است که عضو کمیسیون اصل 90 مجلس هم به فارس گفت: با توجه به مسائلی که امروز در صحن علنی مجلس در مورد طرح سئوال از رئیس‌جمهوری اتفاق افتاد، تعدادی از نمایندگان شکوائیه‌ای را از عملکرد امروز هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل 90 ارائه دادند.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در خانه ملت و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: با توجه به مسائلی که امروز در صحن علنی مجلس در مورد طرح سئوال از رئیس‌جمهوری اتفاق افتاد و شک و شبهه‌هایی که در مورد تعداد امضاها و صحت آنها به وجود آمد، تعدادی از نمایندگان شکوائیه‌ای را از عملکرد امروز هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل 90 ارائه کردند.

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول