اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

همایش ملی راهکارهای ارتقاء تولید ملی در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی از برگزاری نخستین همایش ملی راهکارهای ارتقاء تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استان خبر داد.

همایش ملی راهکارهای ارتقاء تولید ملی در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان‌شمالی، حسین بابایان با اشاره به نام‌گذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»  گفت: این همایش با اهداف بررسی وضعیت تولید ملی و اتخاذ تدابیر در جهت بهبود، راهکارهای اجرایی حمایت تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی همچنین شناسایی ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های اساسی موثر در اقتصاد کشور در ارتباط با تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شناسایی موانع ـ تهدیدها و چالش‌های پیش روی تولید در کشور، ارائه برنامه‌های کمی و کیفی و بسته‌های سیاستی تولید، آسیب‌شناسی تولید ملی ـ شناسایی ـ تقویت و توسعه آموزش‌های مهارتی تأثیرگذار در تولید ملی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی تصریح کرد: همایش مذکور از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و با مشارکت دفتر آموزش و پژوهش استانداری خراسان‌شمالی و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

وی آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات را 25 آبان ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 10 آذر و زمان برگزاری همایش 25 آذر ماه سال جاری خواهد بود.

بابایان در خصوص موضوعات مقالات همایش گفت: تقویت و توانمندسازی بنگاه‌های تولیدی، قوانین و مقررات و تولید، کیفیت و کمیت تولید ملی و حقوق مصرف‌کننده، سیاست‌های پولی ـ مالی و ارزی و تولید ملی، رقابت پذیری تولیدات ملی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، فرهنگ و رسانه‌ها و تولید ملی، آموزش و تولید ملی، توریسم ـ صنایع‌دستی و گردشگری و تولید ملی از جمله محورهای این همایش هستند.

وی همچنین بخش خصوصی و تولید ملی، زن ـ خانواده  و تولید ملی، آموزش‌های مهارتی و تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، فناوری اطلاعات و تولید ملی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تولید ملی، نظام صلاحیت حرفه‌ای و تولید ملی، منابع طبیعی تجدیدپذیر و تولید ملی را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی، منابع انسانی و تولید ملی، سرمایه، سرمایه‌گذاری و سرمایه‌دار و تولید ملی، سیاست‌های حمایتی دولت و تولید ملی، بودجه‌ریزی عملیاتی و تولید ملی، نظام ملی مهارت و حمایت از سرمایه انسانی، نظام اداری کشور و جایگاه نیروی انسانی، رسانه، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بسیج همه جانبه و اشاعه تفکر بسیجی در تولید ملی را از دیگر موضوعات مقالات همایش نام برد.

دبیر برگزاری همایش ملی راهکارهای ارتقاء تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز از ارسال پوستر و بروشورهای همایش مذکور به ادارات، دستگاه اجرایی و نهادهای سطح استان و کشور خبر داد.

مهدی عارفخانی اظهار کرد: علاقه‌مندان، صاحب‌نظران و پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت همایش : hamayesh.nkhtvto.ir مراجعه کرده و مقالات را بر اساس فرمت مربوطه به پست الکترونیکی pr_nkhtvto.ir  ارسال کنند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول