اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیدکننده تجهیزات ساخت گز:

تولید ملی را با توجه به بحران اقتصادی افزایش دادیم

خبرگزاری فارس: تولیدکننده تجهیزات ساخت گز گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی در سال جاری سعی کردیم تا تولیدات ملی خود را افزایش دهیم.

تولید ملی را با توجه به بحران اقتصادی افزایش دادیم

علیرضا قطب در حاشیه دهمین نمایشگاه صنایع غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه صنوف مواد غذایی از نمایشگاه به طور پراکنده استقبال کردند، گفت: با توجه به اینکه برخی از شرکت‌کننده‌ها در نمایشگاه دارای محصولات تخصصی هستند استقبال از صنوف آنها به خوبی انجام نگرفته و این ضعف را می‌توان به عدم اطلاع‌رسانی نمایشگاه مرتبط دانست.

وی در بخش دیگر صحبت خود افزود: با توجه به استفاده 90 درصدی مواد اولیه از خارج کشور با مشکلات زیادی در سال جاری روبه‌رو بودیم.

این صنعتگر اضافه کرد: به دلیل نوسانات ارزی 30 درصد افزایش قیمت داشتیم ولی با توجه به اینکه در سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب با شعار تولید ملی نام‌گذاری شد، در صدد برآمدیم تا تولیدات خود را افزایش دهیم و در این راستا به تولید دستگاه مخصوصی در صنایع گزسازی پرداختیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول