اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه: ـ 2

ایران تنها کشور خاورمیانه است که راکتورهای اتمی‌اش چراغ خانه‌ها را روشن می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حقوق بشر قوه‌ قضائیه با اعلام اینکه هم‌اکنون ایران پیشرفته‌ترین و قدرتمند‌ترین کشور خاورمیانه است، گفت: ایران تنها کشور خاورمیانه است که راکتورهای اتمی چراغ خانه‌ها را روشن می‌کند.

ایران تنها کشور خاورمیانه است که راکتورهای اتمی‌اش چراغ خانه‌ها را روشن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدجواد لاریجانی شنبه شب در محفل نورانی و قرآنی حسینیه هدایت این شهرستان در جمع مردم آمل بیان داشت: در کشور ما امام از مکتب اهل‌بیت پرده برداشت و با آگاهی غبار را از روی آن کنار زد و نشان داد بدون حکومت اسلام اقامه نمی‌شود.

مشاور امور بین‌الملل رئیس قوه قضائیه با اعلام اینکه اگر فقه نیز مبتنی بر اهل‌بیت نباشد دچار انحراف است، گفت: دین تنها در علم و عمل است و در عمل مهم‌ترین مسئله اقامه دین است پس باید دین را در وجود خود، محیط زندگی، در سطح جامعه و حتی همه ابعاد حکومت اقامه کنیم.

لاریجانی با اشاره به اینکه مکتب اهل‌بیت مشتری‌های آینده دارد، تصریح کرد: غربی‌ها متوجه شدند که دنیای اسلام کمبودش را کشف کرده است زیرا بعد 14 قرن دنیای اسلام فهمید که مکتب اهل‌بیت معدن بزرگی است که از طرف خداوند در اختیارشان قرار گرفته است.

فرزند ارشد آیت‌الله میرزاهاشم آملی با بیان اینکه بدون حکومت اسلام اقامه نمی‌شود، ادامه داد: عده‌ای معتقد بودند که اسلام دینی خصوصی است و حکومت باید عرفی باشد که این نوع اعتقاد در اصطلاح جدید سکولار نام دارد.

وی اضافه کرد: جریانی که در سال 88 در کشور دست به ایجاد فتنه زدند محصول جریانی به نام اصلاحات در کشور بودند، افرادی که مسلمان بوده و در انقلاب حضور داشتند ولی بصیرت‌شان مبتنی بر لیبرالیسم سکولار غربی بود نه مبتنی بر تفقه در دین.  

لاریجانی افزود: به این علت بود که رئیس جمهور دوره اصلاحات نیز بحث تسامح و تساهل را به میان آورد زیرا بصیرت را مبتنی بر تفکر لیبرال غربی می‌دانست. 

رئیس پژوهشگاه دانشگاه‌های بنیادی و مرکز تحقیقات فیزیک و ریاضی کشور ریشه ایجاد حکومت اسلامی را نشات گرفته از غدیر دانست و گفت: حکومت مشروع باید در سلسله ولایت باشد که از ولایت خداوند، تا ولایت پیامبر، امامان و ولایت فقیه عادل در زمان غیبت را شامل می‌شود.

* ایران پیشرفته‌ترین، موثرترین و قدرتمند‌ترین کشور خاورمیانه است

وی با اشاره به اینکه اگر از مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنیم به برکت غدیر است، ادامه داد: حکومت مشروع نیاز به رهبر جامع‌الشرایط دارد پس وظیفه ما است تا از رهبر انقلاب پیروی کرده و در مقابل معاندانش محکم بایستیم.

رئیس ستاد حقوق بشر عنوان کرد: مسئولان اگر بخواهند غدیری باشند باید بدانند در امر مسئولیت‌اش با ولایت فقیه باشند زیرا ما موظفیم نظر ولایت فقیه را اجرا کنیم زیرا خلاف آن نامشروع، غیرقانونی و خلاف اخلاق است.

* ایران تنها کشور خاورمیانه است که راکتورهای اتمی چراغ خانه‌های را روشن می‌کند

وی با اشاره به اینکه باید در انتخابات نیز باید افرادی را انتخاب کنیم که بازوان ولی‌فقیه باشند، اضافه کرد: باید مردم نیز در انتخابات مختلف ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و دیگر انتخاب‌ها به افرادی رای دهند که بازوان و کمک کار ولی‌امرمان باشد البته در این بحث نیز نباید مشکلات را نگریست و عظمت‌های انقلاب را نادیده گرفت و فراموش کرد.

لاریجانی با اعلام اینکه هم‌اکنون ایران پیشرفته‌ترین، موثرترین، قدرتمند‌ترین و قوی‌ترین کشور خاورمیانه است، اذعان داشت: تنها کشور در خاورمیانه هستیم که راکتورهای اتمی ما چراغ خانه‌های‌مان را روشن می‌کنند و کار ساخت و تعمیرات راکتورها نیز با خودمان است.

* امروز روز پرده‌برداری از عظمت اسلام و مکتب اهل‌بیت است

وی با اعلام اینکه ماهواره را خودمان می‌سازیم و ماهواره ما به فضا پرتاب شده است، ابراز داشت: زمانی دشمنان می‌گفتند ما در علم از افغانستان نیز عقب‌تر خواهیم بود ولی هم‌اکنون در عالم علم و تکنولوژی اولین کشور منطقه هستیم و گوی سبقت را از برخی از کشورهای صاحب‌نام گرفته‌ایم.

وی در پایان گفت: امروز روز پرده‌برداری از عظمت اسلام و مکتب اهل بیت است و دنیا استکباری نیز از این مسئله می‌ترسد.

انتهای پیام/صا10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول