اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی مشترک

نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفتند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی رحلت آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس درگذشت آیت‌الله ملک‌حسینی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پیام آیت‌الله اسدالله ایمانی و حسین صادق‌عابدین آمده است: ارتحال عالم ربانی و مجاهد و فقیه برجسته اهل بیت (ع)، آیت‌الله ملک حسینی قدس‌سره را به وجود مطهر صاحب شریعت مقدسه حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و مقام منیع ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی و علمای اعلام و امت شهیدپرور و ولایت‌مدار فارس و کهکیلویه و بویر احمد و بیت مکرم و بازماندگان ایشان تسلیت می‌گوییم.

در این پیام اضافه شده است: فقدان عالمی سترگ که نقش بنیادین در تحکیم و ترویج مبانی دین مقدس اسلام و مذهب حقه جعفری در طول حیات با برکت خویش داشت و با پرورش و تربیت عالمان بزرگوار در فارس و کهکیلویه و بویراحمد حق عظیمی را بر جامعه معزز روحانیت در دو استان به جای نهاد را تسلیت می‌گوییم.

در پیام مشترک امام جمعه شیراز و استاندار فارس از آیت الله ملک حسینی به عنوان بزرگ مردی که از برجستگان تلامذه حضرت امام راحل بوده و سهم بسزایی در تشدید نهضت جاودان حضرت روح‌الله قبل و بعد از انقلاب اسلامی داشت، یاد شده و آمده است: مردم متدین و شریعت‌مدار هر دو استان، خاطره و یاد مجاهدت‌های آن عالم ربانی در راستای تحکیم وحدت بین آحاد جامعه و تقویت ارتباط امت با مقام ولایت مطلقه فقیه در سال‌های اخیر را از خاطر نمی‌برند و این سیره و سنت حسنه را دنبال می‌کنند.

در پایان این پیام از خداوند متعال، تعجیل در فرج مولایمان حضرت صاحب‌الامر (عج) و طول عمر و عزت مقام معظم رهبری و توفیق دوام عمر مراجع بزرگوار اسلام و علو درجات مسئلت شده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول