اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضوری گسترده صورت گرفت

نمایش باشکوه وفاق ملی مردم سیستان‌وبلوچستان در یوم‌الله 13 آبان

خبرگزاری فارس: مردم سراسر سیستان‌وبلوچستان دیروز با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان، بار دیگر وفاق ملی و استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

نمایش باشکوه وفاق ملی مردم سیستان‌وبلوچستان در یوم‌الله 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مردم سیستان‌وبلوچستان و به ویژه شهرستان زاهدان، دیروز بعد از اقامه پر صلابت نماز جمعه، در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 13 آبان، روز استکبارستیزی شرکت کردند.

مردم در این راهپیمایی باشکوه، با حضور گسترده خود و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، شعار هر دانشجو، مرگ بر آمریکا، شعار هر دانش‌آموز مرگ بر آمریکاست» بار دیگر وفاق ملی و استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

حضور گسترده مردم شیعه و سنی، فرهنگیان، بازاریان، دانشگاهیان، روحانیون و مسئولان و اقشار مختلف دیگر نشان از وحدت و انسجام مردم این سرزمین داشت و آنها بار دیگر در یوم‌الله 13 آبان به خیابان‌ها آمدند و خشم و انزجار خود را از استکبار فریبکار و ایادی‌اش اعلام کردند و یادآور شدند که ایرانیان مسلمان پایبند ارزش‌های والای نظام اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل بوده و با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری، همچون گذشته با حفظ وحدت و اتحاد در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام شجاعانه و محکم و استوار خواهند ایستاد.

زنجیره‌های بهم پیوسته شیعه و سنی بار دیگر به کوردلان و تروریست‌های جنایتکار ‌فهماند که این مردم هیچگاه از مواضع اسلامی و دینی و ارزش‌های انقلابی خود که برگرفته از خون پاک شهیدان و سیره و سنت پیامبر مهر و عطوفت است کوتاه نخواهند آمد و توطئه‌ها و خدعه‌های آنها هرگز ره به جایی نخواهد برد.

مردم شهرهای زابل، هیرمند، زهک، خاش، سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، کنارک، سرباز و سایر نقاط سیستان‌وبلوچستان دیروز بعد از خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه در راهپیمایی 13 آبان، روز استکبارستیزی شرکت و حماسه‌ای جاودان خلق کردند.

مردم همیشه در صحنه زاهدان نیز بعد از نماز جمعه از مصلای قدس تا میدان نماز یکپارچه در راهپیمایی 13 آبان حضور یافتند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از این شیاطین به جهانیان اعلام کردند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول