اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طباطبا‌یی‌نژاد:

مبارزه 50 ساله مردم ایران دروغ‌گویی‌های استکبار را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان با اشاره به حادثه 13 آبان گفت: در 50 ساله اخیر مردم ایران با پشتوانه روحانیت در برابر استکبار ایستادگی کردند.

مبارزه 50 ساله مردم ایران دروغ‌گویی‌های استکبار را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبا‌یی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه عید غدیر بنا به گفته پیامبر اسلام(ص) متعلق به تمام امت اسلام است، اظهار کرد: طبق روایات اسلامی در این روز خداوند دو برابر ماه‌ رمضان انسان را از آتش جهنم آزاد می‌کند.

وی با بیان اینکه عید قربان نشان از شاخصه علی(ع) در اسلام دارد، تصریح کرد: برتری این عید بر دو عید قربان و فطر بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه اصفهان گفت: در دو عید قربان و فطر، انسان‌ها اقدامات خود را کامل می‌کنند، اما به تعبیر من، در عید غدیر خداوند است که به تکمیل اقدامات خود می‌پردازد.

وی تاکید کرد: در صورتی‌که غدیر نبود، کار خداوند تکمیل نمی‌شد.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: خداوند به طور حتم اجازه نمی‌داد، دینی که پیامبر اسلام(ص) به عنوان گل سرسبد عالم بشریت برای انسان‌ها به ارمغان آورده بود، به حال خود رها شود و این امر درست به مانند آن است که یک داروخانه برای امت اسلام ساخته شود، اما از پزشک و مرض شناس در این داروخانه نباشد.

وی گفت: چه بسا بسیار افرادی که از همین قرآن و با تفاسیر اشتباه خود راه را به گمراهی طی کردند و حادثه غدیر اتمام حجت خداوند بر بشریت بود و در واقع نقشه راه در اختیار بشر قرار داده شد.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: علی(ع) از پیش از غدیر، پس از غدیر و تا قیامت امام است.

* مبارزه 50 ساله مردم ایران دروغ‌گویی‌های استکبار را اثبات کرد

امام جمعه اصفهان با اشاره به حادثه 13 آبان و تبعید امام (ره)، به خاک و خون‌کشیدن دانش‌آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی در این روز گفت: در 50 ساله اخیر مردم ایران با پشتوانه روحانیت در برابر استکبار ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: استکبار با شعار دموکراسی وارد میدان شد، اما مبارزه با ایران دروغ‌گویی‌های کشورهای استکباری را مشخص کرد.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: استکبار هر کجا به نفعش باشد از دمکراسی حمایت می‌کند، در غیر این صورت مانند بستن ماهواره هاتبرد جلوی آزادی خواهی ایرانیان را می‌گیرد.

* نصیحت با تخریب چهره افراد تفاوت اساسی دارد

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه سخنانی که در مورد بی‌مدیریتی برخی از چهر‌ه‌ها گفتم به مذاق برخی افراد خوش نیامده است، تصریح کرد: این افراد به خیال خود دست به انتشار نامه‌ای زدند و در این نامه قید کردند که هدفشان نصیحت من بوده است، در حالی که نصیحت با تخریب تفاوت دارد و اگر قصد نصیحت داشتند، باید نامه را به طور مستقیم به دست خود من می‌رساندند.

وی ادامه داد: هر کجا صلاح بدانم حقایق را بیان کرده و غیر از خدا از هیچ چیزی نمی‌ترسم.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه مردم اقتصاد مقاومتی بدون همکاری دولت و مردم غیر ممکن است، تاکید کرد: خریدن یک یخچال خارجی به معنای بیکارکردن یک کارگر ایرانی و سر کار گذاشتن یک کارگر خارجی است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول